Bestuurswijziging 2023
Geplaatst: 18 dec 2022, 15:19
Beste NT rijders en overige (forum)leden
Als bestuur hebben we het best wel druk met .... euh .... besturen. Soms besturen we de motor maar er dienen ook ander zaken be- of gestuurd te worden.
De taken als bestuur worden veelal gedaan naast een drukke baan en andere bezigheden die de moeite waard zijn om te doen.
Daarom is het van belang dat de lasten verdeeld worden.
Afgelopen jaar zijn er al wat zaken verdeeld over leden die graag een bijdrage willen leveren aan de club.
Dat kan zijn beheren van het fotoalbum, het maken van routes of het organiseren van het voorrijden.
Daar zijn we uiteraard erg blij mee.
De bestuurszaken lagen echter altijd bij 5 personen.
Een van de bestuursleden heeft echter kennen gegeven wat meer op de achtergrond te willen werken.
Brenda is de penningmeester en beheert de ledenadministratie. Daaraan heeft ze haar handen vol.
Het dagelijks bestuur laat ze daarom graag aan de andere bestuursleden over.
Deze 4 heren hebben een maandelijkse on-line meeting waarin, naast de topics in onze vergaderzaal, van alles besproken wordt.
Daarbij missen we soms de vrouwelijke invalshoek......
Tijdens het laatste Deauco-overleg is daarom besloten om op zoek te gaan naar een extra bestuurslid welke we in Sonja hebben gevonden.
Sonja is al enige tijd lid en heeft zelf ook aangeboden om wat voor de club te willen doen.
Ze is derhalve formeel als bestuurslid ingeschreven en zal als algemeen bestuurslid meedoen met alle vergaderingen en de bijbehorende besluitvorming.
Het dagelijks bestuur bestaat dus vanaf nu uit:
- Marcel (Voorzitter)
- Ruud (Secretaris)
- Jeroen (Algemeen bestuurslid)
- Jaap-Hein (Techniek)
- Sonja (Algemeen bestuurslid)
Brenda zal, op eigen verzoek, bij de besluitvorming niet meer betrokken zijn, maar ze blijft wel de penningmeester.
Bij financiële beslissingen zal ze uiteraard geraadpleegd worden.
We wensen Sonja veel succes in haar nieuwe rol binnen de club.
Binnenkort zal ze zichzelf voorstellen.
Als bestuur hebben we het best wel druk met .... euh .... besturen. Soms besturen we de motor maar er dienen ook ander zaken be- of gestuurd te worden.
De taken als bestuur worden veelal gedaan naast een drukke baan en andere bezigheden die de moeite waard zijn om te doen.
Daarom is het van belang dat de lasten verdeeld worden.
Afgelopen jaar zijn er al wat zaken verdeeld over leden die graag een bijdrage willen leveren aan de club.
Dat kan zijn beheren van het fotoalbum, het maken van routes of het organiseren van het voorrijden.
Daar zijn we uiteraard erg blij mee.
De bestuurszaken lagen echter altijd bij 5 personen.
Een van de bestuursleden heeft echter kennen gegeven wat meer op de achtergrond te willen werken.
Brenda is de penningmeester en beheert de ledenadministratie. Daaraan heeft ze haar handen vol.
Het dagelijks bestuur laat ze daarom graag aan de andere bestuursleden over.
Deze 4 heren hebben een maandelijkse on-line meeting waarin, naast de topics in onze vergaderzaal, van alles besproken wordt.
Daarbij missen we soms de vrouwelijke invalshoek......
Tijdens het laatste Deauco-overleg is daarom besloten om op zoek te gaan naar een extra bestuurslid welke we in Sonja hebben gevonden.
Sonja is al enige tijd lid en heeft zelf ook aangeboden om wat voor de club te willen doen.
Ze is derhalve formeel als bestuurslid ingeschreven en zal als algemeen bestuurslid meedoen met alle vergaderingen en de bijbehorende besluitvorming.
Het dagelijks bestuur bestaat dus vanaf nu uit:
- Marcel (Voorzitter)
- Ruud (Secretaris)
- Jeroen (Algemeen bestuurslid)
- Jaap-Hein (Techniek)
- Sonja (Algemeen bestuurslid)
Brenda zal, op eigen verzoek, bij de besluitvorming niet meer betrokken zijn, maar ze blijft wel de penningmeester.
Bij financiële beslissingen zal ze uiteraard geraadpleegd worden.
We wensen Sonja veel succes in haar nieuwe rol binnen de club.
Binnenkort zal ze zichzelf voorstellen.