Harley Davidson Livewire
-
- Honda NT650V
- Berichten: 279
- Lid geworden op: 06 okt 2014, 16:24
- Locatie: Oosterhout (NB)
Harley Davidson Livewire
Enige tijd geleden verscheen er via Facebook de mogelijkheid deel te nemen aan de Harley Davidson Livewire experience.
Ik ben niet echt een Harley fan, maar besloot me toch eens aan te melden.
Nu heb ik het bericht ontvangen dat ik op 8 augustus mag komen proefrijden op locatie Politieacademie te Lelystad.
Ik heb op de motorbeurs al gereden op de elektrische Zero en de scooter van BMW wat me op zich erg meeviel.
Nu dus een ritje op een HD in het verschiet.
Of ik ooit elektrisch zal gaan rijden? Niet als het niet hoef.
De extra handelingen en het geluid wat een benzinemotor met zich meebrengt zouden mij ervan weerhouden om elektrisch te gaan rijden, maar een leuke ervaring is het zeker.
Er zullen ook foto's/filmpjes worden gemaakt die je gratis kunt gebruiken, dus ook dat is een leuke bijkomstigheid.
Toevallig nog meer mensen die dit gaan doen hier?
Ik ben niet echt een Harley fan, maar besloot me toch eens aan te melden.
Nu heb ik het bericht ontvangen dat ik op 8 augustus mag komen proefrijden op locatie Politieacademie te Lelystad.
Ik heb op de motorbeurs al gereden op de elektrische Zero en de scooter van BMW wat me op zich erg meeviel.
Nu dus een ritje op een HD in het verschiet.
Of ik ooit elektrisch zal gaan rijden? Niet als het niet hoef.
De extra handelingen en het geluid wat een benzinemotor met zich meebrengt zouden mij ervan weerhouden om elektrisch te gaan rijden, maar een leuke ervaring is het zeker.
Er zullen ook foto's/filmpjes worden gemaakt die je gratis kunt gebruiken, dus ook dat is een leuke bijkomstigheid.
Toevallig nog meer mensen die dit gaan doen hier?
Grts,
Ron
"Iedereen kan schansspringen met een motor.
De problemen beginnen pas met de landing."
2010-2015 Yamaha FZS600 Fazer bj 2003
2015 Honda Deauville 650 bj 2000
Ron
"Iedereen kan schansspringen met een motor.
De problemen beginnen pas met de landing."
2010-2015 Yamaha FZS600 Fazer bj 2003
2015 Honda Deauville 650 bj 2000
- Koen
- Honda Goldwing
- Berichten: 6358
- Lid geworden op: 06 jun 2010, 15:28
Re: Harley Davidson Livewire
Ik heb geen bericht gehad, dus zal ik wel niet "uitverkoren" zijn
Grtz! Koen
- Frank
- Honda ST1300
- Berichten: 7266
- Lid geworden op: 28 sep 2008, 20:33
- Locatie: Strijen (NL)
- Contacteer:
Re: Harley Davidson Livewire
Leuk Ron, veel plezier en horen graag jouw ervaring.
Een dag niet gereden, is een dag geen plezier gehad!
-
- Honda NC750X DCT
- Berichten: 719
- Lid geworden op: 06 dec 2008, 12:04
- Locatie: Uden NL
-
- Triumph Trophy SE
- Berichten: 7057
- Lid geworden op: 15 aug 2009, 18:06
- Locatie: Gouda
Re: Harley Davidson Livewire
Niks van gehoord helaas. Maar ik ben ook wel benieuwd naar je ervaringen. Zeker hoe een kwartiertje knallen impact heeft op de accu.
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
-
- Triumph Trophy SE
- Berichten: 7057
- Lid geworden op: 15 aug 2009, 18:06
- Locatie: Gouda
Re: Harley Davidson Livewire
Te vroeg verzucht.
ik zie net in m'n inbox dat ik ook 8 augustus mag. Tussen 14 en 14.30 mag ik. Lijkt me erg lachen hoor, zo'n electrische motor. Ben erg benieuwd hoe ie zich houdt met betrekking tot de zero motoren die ik al eerder heb gereden.
ik zie net in m'n inbox dat ik ook 8 augustus mag. Tussen 14 en 14.30 mag ik. Lijkt me erg lachen hoor, zo'n electrische motor. Ben erg benieuwd hoe ie zich houdt met betrekking tot de zero motoren die ik al eerder heb gereden.
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
-
- Honda NT650V
- Berichten: 279
- Lid geworden op: 06 okt 2014, 16:24
- Locatie: Oosterhout (NB)
Re: Harley Davidson Livewire
Leuk Jeroen! ik heb dezelfde dag en tijd staan
Grts,
Ron
"Iedereen kan schansspringen met een motor.
De problemen beginnen pas met de landing."
2010-2015 Yamaha FZS600 Fazer bj 2003
2015 Honda Deauville 650 bj 2000
Ron
"Iedereen kan schansspringen met een motor.
De problemen beginnen pas met de landing."
2010-2015 Yamaha FZS600 Fazer bj 2003
2015 Honda Deauville 650 bj 2000
- Marcel
- Honda NT700VA
- Berichten: 14078
- Lid geworden op: 04 mar 2010, 22:02
- Locatie: Oegstgeest (NL)
- Contacteer:
Re: Harley Davidson Livewire
Leuk hoor!
Nu verwachten we natuurlijk wel een uitgebreid verslag voor het volgende HDC-magazine......
Nu verwachten we natuurlijk wel een uitgebreid verslag voor het volgende HDC-magazine......
Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil...
-
- Triumph Trophy SE
- Berichten: 7057
- Lid geworden op: 15 aug 2009, 18:06
- Locatie: Gouda
Re: Harley Davidson Livewire
Dat spreekt voor zich
Anders ga je ook mee voor de foto's!
Anders ga je ook mee voor de foto's!
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
-
- Honda NT650V
- Berichten: 279
- Lid geworden op: 06 okt 2014, 16:24
- Locatie: Oosterhout (NB)
Re: Harley Davidson Livewire
In het bericht stond dat er mensen mee mochten komen, nu kon ik er niet uit opmaken of ze dan ook mogen rijden.
Wel dat er een opstelling staat voor mensen zonder rijbewijs zodat ze het ook enigszins kunnen ervaren.
Wel dat er een opstelling staat voor mensen zonder rijbewijs zodat ze het ook enigszins kunnen ervaren.
De Project LiveWire Experience bestaat uit:
• PROEFRIT – een unieke proefrit, waarbij het koppel en het vermogen van LiveWire al je zintuigen op de proef stelt
• JUMPSTART – kom je met vrienden of familieleden die geen motorrijbewijs hebben? Geen probleem, probeer gewoon het Jumpstart platform uit. Daar is geen rijbewijs voor nodig!
• TENTOONSTELLING – leer alles over de gedachte achter en de ontwikkeling van LiveWire, en hoe innovatieve techniek en vooruitstrevende styling samen kwamen.
• FEEDBACK – geef je mening en draag bij aan de toekomst van Project LiveWire.
• FOTO/VIDEO – er worden tijdens het event foto's en video's gemaakt, die je na het evenement met je vrienden kunt delen.
Natuurlijk zijn vrienden en familie meer dan welkom bij de Project LiveWire Experience! Een week voor het evenement brengen we je op de hoogte van de laatste stand van zaken en meer info. Heb je voor die tijd nog vragen, neem dan contact op met het Project LiveWire team via livewirenetherlands@harley-davidson.com. Gebruik #PROJECTLIVEWIREEUROPE en praat mee.
Screw It. Let’s Ride!
Grts,
Ron
"Iedereen kan schansspringen met een motor.
De problemen beginnen pas met de landing."
2010-2015 Yamaha FZS600 Fazer bj 2003
2015 Honda Deauville 650 bj 2000
Ron
"Iedereen kan schansspringen met een motor.
De problemen beginnen pas met de landing."
2010-2015 Yamaha FZS600 Fazer bj 2003
2015 Honda Deauville 650 bj 2000
-
- Triumph Trophy SE
- Berichten: 7057
- Lid geworden op: 15 aug 2009, 18:06
- Locatie: Gouda
Re: Harley Davidson Livewire
Nou, Ellen gaat sowieso bij mij op de motor mee naar Lelystad. Voor of na de tijd lekker nog even winkelen en door naar de schoonouders voordat de volgende dag de Drentherit is. Oh, maar ik denk dat m'n beste maatje en z'n zus ook nog wel even mee mogen komen. Beide 'neefjes' van mij zijn gek op motoren en Fenna is dol op Harley's (qua look en lifestyle dan).
Enne, voor wat extra handelingen betreft? Dat zou voor mij totaal geen probleem zijn voor het dagelijkse woon-werk-verkeer. Zeker als je bedenkt wat voor onderhoudskosten je erdoor bespaart! Geen olie, bougies, kleppen stellen, cardanolie, koelvloeistof, gaskabelspeling stellen, gasklephuis synchroon stellen, tanken á €>35/tankbeurt maar gewoon op het werk opladen.
Natuurlijk blijf je wel wat onderhoud houden, da's logisch. Maar banden, remmen, remvloeistof en een getande riem regelen is toch heel wat makkelijker en voordeliger gesteld dan dik moeten aftikken voor iedere beurt.
Enne, voor wat extra handelingen betreft? Dat zou voor mij totaal geen probleem zijn voor het dagelijkse woon-werk-verkeer. Zeker als je bedenkt wat voor onderhoudskosten je erdoor bespaart! Geen olie, bougies, kleppen stellen, cardanolie, koelvloeistof, gaskabelspeling stellen, gasklephuis synchroon stellen, tanken á €>35/tankbeurt maar gewoon op het werk opladen.
Natuurlijk blijf je wel wat onderhoud houden, da's logisch. Maar banden, remmen, remvloeistof en een getande riem regelen is toch heel wat makkelijker en voordeliger gesteld dan dik moeten aftikken voor iedere beurt.
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
Re: Harley Davidson Livewire
tot je eerste uitgave voor een nieuwe accu (en plaatsingskosten) al die uitgespaarde uitgaven weer teniet doet
want het is vast geen cassette-systeem
want het is vast geen cassette-systeem
-
- Triumph Trophy SE
- Berichten: 7057
- Lid geworden op: 15 aug 2009, 18:06
- Locatie: Gouda
Re: Harley Davidson Livewire
1. Het is wel een cassette. Een die je van bovenaf laad, zo te zien.
2. Bij een Zero gaat de accu ongeveer een half miljoen kilometer mee voor de resterende capaciteit op 80% zit. Tegen die tijd wil ik de motor wel vervangen hoor...
2. Bij een Zero gaat de accu ongeveer een half miljoen kilometer mee voor de resterende capaciteit op 80% zit. Tegen die tijd wil ik de motor wel vervangen hoor...
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
Re: Harley Davidson Livewire
Cassette is goed!
Maar de restcapaciteit van een accu koppelen aan aantal gereden kilometers klinkt niet logisch. Toch?
Iemand die veel snelwegkilometers maakt voert minder oplader-oplaadt-acties uit dan iemand die alleen korte ritjes maakt.
En van iemand die alleen korte ritjes maakt weet je weer niet of deze consequent de accu aan de oplader hangt.
En hoeveel snellaadacties en hoeveel onderhoudslaadacties zitten er op beide 'profielen' (snelweg/gelegenheidsrijders).
Die zaken lijken mij een grote rol te spelen in de rest-kwaliteit na gebruik (en niet naar aanleiding van gereden kilometers)
Hoe dan ook wordt het een heel andere motorbeleving.
Het lineaire vermogen, het geluidloos rijden, het niet schakelen (vermoed ik)...
Ik zeg de dijkwegen kunnen weer open
En historisch gezien is het elektrische (motor)rijden nog steeds pionieren.
Zowel voor rijders als voor onderhouds- en storingsmonteurs en hun ervaringen.
En hoe reageert 'de markt' op motorvoertuigen met (gebruikte) accu's. Wat erg bepalend zal zijn voor de restwaarde.
Over auto-motorblokken denken velen nog dat 100k km's de max is. Wat al achterhaald is (bij veel merken).
Hoe geaccepteerd zullen tweedehands accu motorvoertuigen raken voor de restwaarde.
Gereden kilometers (van de kilometerteller) zeggen niets over die specifieke accu.
En de accu vertelt je weer niets over het oplaadgedrag van de eigenaar.
Allemaal interessante ontwikkelingen...
Maar de restcapaciteit van een accu koppelen aan aantal gereden kilometers klinkt niet logisch. Toch?
Iemand die veel snelwegkilometers maakt voert minder oplader-oplaadt-acties uit dan iemand die alleen korte ritjes maakt.
En van iemand die alleen korte ritjes maakt weet je weer niet of deze consequent de accu aan de oplader hangt.
En hoeveel snellaadacties en hoeveel onderhoudslaadacties zitten er op beide 'profielen' (snelweg/gelegenheidsrijders).
Die zaken lijken mij een grote rol te spelen in de rest-kwaliteit na gebruik (en niet naar aanleiding van gereden kilometers)
Hoe dan ook wordt het een heel andere motorbeleving.
Het lineaire vermogen, het geluidloos rijden, het niet schakelen (vermoed ik)...
Ik zeg de dijkwegen kunnen weer open
En historisch gezien is het elektrische (motor)rijden nog steeds pionieren.
Zowel voor rijders als voor onderhouds- en storingsmonteurs en hun ervaringen.
En hoe reageert 'de markt' op motorvoertuigen met (gebruikte) accu's. Wat erg bepalend zal zijn voor de restwaarde.
Over auto-motorblokken denken velen nog dat 100k km's de max is. Wat al achterhaald is (bij veel merken).
Hoe geaccepteerd zullen tweedehands accu motorvoertuigen raken voor de restwaarde.
Gereden kilometers (van de kilometerteller) zeggen niets over die specifieke accu.
En de accu vertelt je weer niets over het oplaadgedrag van de eigenaar.
Allemaal interessante ontwikkelingen...
-
- Honda NT650V
- Berichten: 279
- Lid geworden op: 06 okt 2014, 16:24
- Locatie: Oosterhout (NB)
Re: Harley Davidson Livewire
Ik vind de ontwikkeling op dit gebied interessant om te volgen, maar gezien het bereik en de laadtijd is het vooral een woon-werk vervoersmiddel (en toertochten met lange lunch of thuis lunchen ).
In de nabije toekomst zal dit zeker een grote wending krijgen.
Er zijn al kleine accu's in ontwikkeling die lichter zijn en snel zijn op te laden, maar nog niet voor dit soort doeleinden geschikt.
Tevens vraag ik me erg af wat de weersomstandigheden (vooral de kou) voor invloed heeft op deze accu's.
Het laadgedrag zou tegenwoordig weinig invloed meer hebben op accu's, maar of dat ook zo is?
Gezien de afname van fossiele brandstoffen zullen ze toch naar iets anders moeten gaan kijken, al denk ik dat wij nog gewoon kunnen doortuffen tot we er bij neervallen met de benzine aangedreven motoren
In de nabije toekomst zal dit zeker een grote wending krijgen.
Er zijn al kleine accu's in ontwikkeling die lichter zijn en snel zijn op te laden, maar nog niet voor dit soort doeleinden geschikt.
Tevens vraag ik me erg af wat de weersomstandigheden (vooral de kou) voor invloed heeft op deze accu's.
Het laadgedrag zou tegenwoordig weinig invloed meer hebben op accu's, maar of dat ook zo is?
Gezien de afname van fossiele brandstoffen zullen ze toch naar iets anders moeten gaan kijken, al denk ik dat wij nog gewoon kunnen doortuffen tot we er bij neervallen met de benzine aangedreven motoren
Grts,
Ron
"Iedereen kan schansspringen met een motor.
De problemen beginnen pas met de landing."
2010-2015 Yamaha FZS600 Fazer bj 2003
2015 Honda Deauville 650 bj 2000
Ron
"Iedereen kan schansspringen met een motor.
De problemen beginnen pas met de landing."
2010-2015 Yamaha FZS600 Fazer bj 2003
2015 Honda Deauville 650 bj 2000
Re: Harley Davidson Livewire
Iemand een antwoord op de invloed van koude en (motor)accu's?
Waarom zijn (lijken) motoraccu's zoveel gevoeliger voor koude dan autoaccu's?
Een motoraccu laten overwinteren zonder regelmatig gebruik lijkt bijna altijd fataal.
Een autoaccu heeft dat veel minder.
Waarom zijn (lijken) motoraccu's zoveel gevoeliger voor koude dan autoaccu's?
Een motoraccu laten overwinteren zonder regelmatig gebruik lijkt bijna altijd fataal.
Een autoaccu heeft dat veel minder.
-
- Triumph Trophy SE
- Berichten: 7057
- Lid geworden op: 15 aug 2009, 18:06
- Locatie: Gouda
Re: Harley Davidson Livewire
Kou laat natuurlijkerwijs de electrochemie teruglopen. Dat is een logisch gegeven omdat de K-waarde in een reactievergelijking vermindert. Net als dat enzymreacties langzamer verlopen als ze van het optimaalpunt af gaan zullen ook andere chemische reacties teruglopen in reactiesnelheid. De optimumtemperatuur voor de meeste accu's, afhankelijk van de soort accu, is zo rond de 20'C. Maare, als het een woon-werk-motor betreft heeft het 'overwinteren' dat je aangeeft geen invloed aangezien de accu dagelijks gebruikt wordt.
Het snelladen zou geen enkel probleem moeten zijn aangezien de natuurlijke staat van de accu zo rond de 300V is. Dus even met 500V laden is geen enkel probleem. Zeker als er een controller tussen zit die de balancering tussen cellen correct laat verlopen. Ook heeft een li-po accu nagenoeg geen merkbaar effect van vroegtijdig opladen, dus zou het oplaadgedrag van de gebruiker geen effect moeten hebben. Overigens levert even wat snel rekenwerk mij op de zero motorcycles website dat het teruglopen in capaciteit naar 80% zo'n 3000 volledige laadcycli in beslag neemt. Dat wil zeggen, twee keer half leeg rijden en opladen is 1 laadcyclus. Dus dat zou voor mij zo'n 8 jaar zijn bij iedere dag woon-werk verkeer rijden, alle dagen van het jaar, 7 dagen per week. Dat ga ik dus echt niet redden hoor, die motor gaat gewoon dus zo rond de 10 jaar mee in mijn geval.
Voor de tweedehands verkoop zou een dealer aan kunnen bieden voor nog een half jaar garant te staan voor de accu en daarna het komende jaar 50% of iets dergelijks van een eventuele nieuwe accu aan te schaffen en de andere helft voor de gebruiker te laten. Het is maar een suggestie...
Overigens heb ik het idee dat je behoorlijk wat beren op de weg ziet, Bert. Persoonlijk ben ik ook liever van een benzinemotor tussen de benen, maar voor ww-verkeer is een elektrische motor echt wel gruwelijk handig! Ik zie het als volgt; als je als autorijder ervoor kiest om elektrisch ernaast te gaan rijden voor je werk, bespaar je brandstof zodat je daar nog langer van kan genieten. Net als paarden in oud London vroeger doodgewerkt werden wordt paardrijden tegenwoordig als een hobby gezien. Dat is denk ik wel waar autorijden in z'n huidige vorm heen gaat.
Het snelladen zou geen enkel probleem moeten zijn aangezien de natuurlijke staat van de accu zo rond de 300V is. Dus even met 500V laden is geen enkel probleem. Zeker als er een controller tussen zit die de balancering tussen cellen correct laat verlopen. Ook heeft een li-po accu nagenoeg geen merkbaar effect van vroegtijdig opladen, dus zou het oplaadgedrag van de gebruiker geen effect moeten hebben. Overigens levert even wat snel rekenwerk mij op de zero motorcycles website dat het teruglopen in capaciteit naar 80% zo'n 3000 volledige laadcycli in beslag neemt. Dat wil zeggen, twee keer half leeg rijden en opladen is 1 laadcyclus. Dus dat zou voor mij zo'n 8 jaar zijn bij iedere dag woon-werk verkeer rijden, alle dagen van het jaar, 7 dagen per week. Dat ga ik dus echt niet redden hoor, die motor gaat gewoon dus zo rond de 10 jaar mee in mijn geval.
Voor de tweedehands verkoop zou een dealer aan kunnen bieden voor nog een half jaar garant te staan voor de accu en daarna het komende jaar 50% of iets dergelijks van een eventuele nieuwe accu aan te schaffen en de andere helft voor de gebruiker te laten. Het is maar een suggestie...
Overigens heb ik het idee dat je behoorlijk wat beren op de weg ziet, Bert. Persoonlijk ben ik ook liever van een benzinemotor tussen de benen, maar voor ww-verkeer is een elektrische motor echt wel gruwelijk handig! Ik zie het als volgt; als je als autorijder ervoor kiest om elektrisch ernaast te gaan rijden voor je werk, bespaar je brandstof zodat je daar nog langer van kan genieten. Net als paarden in oud London vroeger doodgewerkt werden wordt paardrijden tegenwoordig als een hobby gezien. Dat is denk ik wel waar autorijden in z'n huidige vorm heen gaat.
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
-
- Triumph Trophy SE
- Berichten: 7057
- Lid geworden op: 15 aug 2009, 18:06
- Locatie: Gouda
Re: Harley Davidson Livewire
Overigens is acculevensduur al veel en veel minder een probleem dan het vroeger was. Fabrikanten durven nu ook garanties uit te geven. Kijk bijvoorbeeld naar Tesla Motors. Zij geven gewoon 8 jaar, onbeperkt aantal kilometers garantie op de accu's die zij in hun auto's inbouwen.
Ik zie niet in waarom bijvoorbeeld een merk als Harley Davidson niet een zelfde garantie durft af te geven. Zeker als de accu's en controllers uit dezelfde fabriek zouden kunnen komen (tesla's gigafactory komt in 2017 online voor de tesla three).
Ik zie niet in waarom bijvoorbeeld een merk als Harley Davidson niet een zelfde garantie durft af te geven. Zeker als de accu's en controllers uit dezelfde fabriek zouden kunnen komen (tesla's gigafactory komt in 2017 online voor de tesla three).
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
-
- Triumph Trophy SE
- Berichten: 7057
- Lid geworden op: 15 aug 2009, 18:06
- Locatie: Gouda
Re: Harley Davidson Livewire
En het gaat er toch echt van komen: https://www.want.nl/elektrische-motor-harley-davidson/" opent="in(nieuw);venster;
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
- Stephan
- BMW R1200RT
- Berichten: 7988
- Lid geworden op: 14 aug 2008, 23:09
- Locatie: Goirle (Brabant)
Re: Harley Davidson Livewire
Laat maar komen. Ideaal voor mijn woon/werkverkeer en zeker met mijn zonnepaneeltjes op mijn dak.
...back in town!
-
- Triumph Trophy SE
- Berichten: 7057
- Lid geworden op: 15 aug 2009, 18:06
- Locatie: Gouda
Re: Harley Davidson Livewire
Oh, nog even wachten op de prijs. Volgende week is de Intermot en in November de EICMA. Maar Harley zal Harley niet zijn als ze ergens achter in het jaar een Amerikaanse beurs pakken om 'm op tentoon te spreiden en de prijs bekend te maken.
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
-
- Triumph Trophy SE
- Berichten: 7057
- Lid geworden op: 15 aug 2009, 18:06
- Locatie: Gouda
Re: Harley Davidson Livewire
En er is een prijs! €34.000 euro.
Mijn god, dat zijn toch geen normale prijzen meer voor aanschaf van een motor.
Mijn god, dat zijn toch geen normale prijzen meer voor aanschaf van een motor.
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
- Stephan
- BMW R1200RT
- Berichten: 7988
- Lid geworden op: 14 aug 2008, 23:09
- Locatie: Goirle (Brabant)
Re: Harley Davidson Livewire
Daar heb je ruim vijf KTM Duke 390's voor! ...maar ja, wat moet je met vijf exemplaren.
...back in town!
-
- Triumph Trophy SE
- Berichten: 7057
- Lid geworden op: 15 aug 2009, 18:06
- Locatie: Gouda
Re: Harley Davidson Livewire
Geen idee. Persoonlijk zeg ik, doe mij maar een:
- Zero DSR (€19110)
- Triumph Street triple RS (€13800)
Dan heb ik nog €1090 over voor accessoires.
- Zero DSR (€19110)
- Triumph Street triple RS (€13800)
Dan heb ik nog €1090 over voor accessoires.
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650