ervaringen MAPPY MINI 330 MOTO GPS

Van alles over navigatie en communicatie op de motor
Plaats reactie
Roan1985

ervaringen MAPPY MINI 330 MOTO GPS

Bericht door Roan1985 »

Wie heeft er ervaring met de MAPPY MINI 330 MOTO GPS hij staat te koop voor € 189 bij pixmania. :wn1
Ed Vissers
Motorloos
Berichten: 7374
Lid geworden op: 10 aug 2008, 15:46
Locatie: NL

Re: ervaringen MAPPY MINI 330 MOTO GPS

Bericht door Ed Vissers »

Nog nooit van gehoord. Ik zou toch een beetje oppassen met de aankoop van zo'n ding. Hij heeft zich nog niet bewezen.

http://forum.gps.nl/viewtopic.php?p=262277
Groetjes,

Ed

Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt :lol:
Roan1985

Re: ervaringen MAPPY MINI 330 MOTO GPS

Bericht door Roan1985 »

Ondanks het advies om hier voorzichtig mee om te gaan heb ik , na informatie te hebben ingewonnen via een Belgische navigatie site de Mini mappy gekocht voor € 189 plus verzend kosten.
Na 4 dagen kreeg ik via Pixmania.nl keurig mijn Mappy toegestuurd, hierbij zat een motorsteun paste perfect op het stuur van mijn Deauville en ook de laderij voor inbouw was aanwezig.
Inmiddels is hij al diverse keren gebruikt o.a naar Denemarken en hij doet prima zijn werk.
Dit ter info.
Groeten Ron.
Marcel P

Re: ervaringen MAPPY MINI 330 MOTO GPS

Bericht door Marcel P »

Op de site van Pixmania lees ik bij kaarten:

Navteq Cartografie: Andorra, Oostenrijk, België, Denemarken, Finland, Frankrijk, Gibraltar, Ierland, Italië, Liechtenstein, Luxemburg, Malta, Monaco, Noorwegen, Nederland, Portugal, Verenigd Koninkrijk, San Marino, Zweden, Zwitserland, Vaticaanstad

Ik mis dus Duitsland en aangezien ik vlak bij de grens woon, zou een Duitse kaart wel wenselijk zijn.

Tot slot: waar op het stuur heb je de Mappy bevestigd en heb je hiervan een foto?

groeten,
Marcel
stxrider

Re: ervaringen MAPPY MINI 330 MOTO GPS

Bericht door stxrider »

:uh Raar dat Duitsland er niet bij zit? Duitsland is wel een must om erbij te hebben. Mis ook de oostbloklanden in het rijtje wat hierboven staat.
Roan1985

Re: ervaringen MAPPY MINI 330 MOTO GPS

Bericht door Roan1985 »

Duitsland zit er wel op , misschien een foutje op de website van pixmania.
Ik heb een route van mijn huis naar Hamburg uit gezet en had binnen korte tijd een route in mijn scherm.
RonalT

Re: ervaringen MAPPY MINI 330 MOTO GPS

Bericht door RonalT »

Roan1985 schreef:Inmiddels is hij al diverse keren gebruikt o.a naar Denemarken en hij doet prima zijn werk.
Dit ter info.
Wat is .... doet prima zijn werk ....

kan je er op eenvoudige wijze een ingewikkelde toerrit mee maken?
Of bedoel je a => b navigatie???
Roan1985

Re: ervaringen MAPPY MINI 330 MOTO GPS

Bericht door Roan1985 »

Wat bedoel je op een ingewikkelde manier,routes uitzetten e.d.
Roan1985

Re: ervaringen MAPPY MINI 330 MOTO GPS

Bericht door Roan1985 »

Marcel P schreef:Op de site van Pixmania lees ik bij kaarten:

Navteq Cartografie: Andorra, Oostenrijk, België, Denemarken, Finland, Frankrijk, Gibraltar, Ierland, Italië, Liechtenstein, Luxemburg, Malta, Monaco, Noorwegen, Nederland, Portugal, Verenigd Koninkrijk, San Marino, Zweden, Zwitserland, Vaticaanstad

Ik mis dus Duitsland en aangezien ik vlak bij de grens woon, zou een Duitse kaart wel wenselijk zijn.

Tot slot: waar op het stuur heb je de Mappy bevestigd en heb je hiervan een foto?

groeten,
Marcel
Ik heb de mappy aan de steun bevestigd en de steun aan het stuur met een bijgeleverde klem.
Ik zal proberen een foto te maken en bij te plaatsen.
Gr. V Ron
Roan1985

Re: ervaringen MAPPY MINI 330 MOTO GPS

Bericht door Roan1985 »

RonalT schreef:
Roan1985 schreef:Inmiddels is hij al diverse keren gebruikt o.a naar Denemarken en hij doet prima zijn werk.
Dit ter info.
Wat is .... doet prima zijn werk ....

kan je er op eenvoudige wijze een ingewikkelde toerrit mee maken?
Of bedoel je a => b navigatie???
Als je hem koopt is het een eenvoudige van A naar B navigatiesyteem maar op het al eerder genoemde forum is men er mee bezig geweest en nu kan je volgens hun het zelfde er mee doen als een dure garmin b.v.
Zelf heb ik het nog niet uitgeprobeerd maar ben wel van plan om binnenkort hier mee aan de gang te gaan.
Zie bijgaande link:http://motorforum.demotorsite.be/viewto ... 20#p119708
stxrider

Re: ervaringen MAPPY MINI 330 MOTO GPS

Bericht door stxrider »

Roan1985 schreef:Zie bijgaande link: http://motorforum.demotorsite.be/viewto ... 20#p119708" opent="in(nieuw);venster;
Nu doet de link het wel ;) , en ga ik zelf ook ff kijken :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Navigatie en Communicatie”