waar staat route opgeslagen

Van alles over navigatie en communicatie op de motor
Plaats reactie
Cor
Honda ST1300
Berichten: 3798
Lid geworden op: 22 mei 2010, 21:38
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

waar staat route opgeslagen

Bericht door Cor »

:?: Ik heb de route voor 12 juni vanaf internet opgeslagen. Ik kan echter nergens vinden waar hij is opgeslagen. Normaal gesproken kan je aangeven als je een bestand op gaat slaan waar je deze in je computer geplaatst wilt hebben maar bij het opslaan van deze route is het niet gevraagd en gewoon ergens geplaatst.

:?: Nog een vraagje. Ik heb de mSD van de ANWB / Promotor / Waypoint met de meer dan 1000 routes in mijn Garmin 660 zitten. Moet ik voor deze route een aparte mSD in mijn Garmijn plaatsen of hebben jullie dat op je interne geheugenkaart gezet.

:oops: Buiten het feit dat ik de cursus in Notter heb gevolgd kom ik nog wel de nodige zaken tegen waar ik als digibeet tegenaan loop. Ik wil echter op 12 juni de route vanaf de Garmin kunnen rijden en in juli heb ik een lang weekend naar de Ardennen waarbij ik de route digitaal krijg. Ben dus vol verwachting of dit allemaal gaat lukken.

:uh Wie o wie kan mij goed advies geven bij het oplossen van deze problemen.
Honda ST1300. Het is een blauwe
Daarvoor Yamaha XV535 crème
Yamaha Diversion 700 rood
Honda Deauville 650 grijs
Honda Deauville 700 grijs
Gebruikersavatar
Marcel
Honda NT700VA
Berichten: 14072
Lid geworden op: 04 mar 2010, 22:02
Locatie: Oegstgeest (NL)
Contacteer:

Re: waar staat route opgeslagen

Bericht door Marcel »

Hoi Cor,

Wellicht staat het bestand in de map met temporary internet files.
Je kunt ook zoeken op de naam van het bestand en dan kijken wat het resultaat is.
Of gewoon het bestand opnieuw downloaden en dan opslaan. Je kunt dan zelf de plek kiezen waar je het opslaat.

Ik zou de routes niet op de interne geheugenkaart zetten. Ik weet niet of er voldoende plaats voor is. Bovendien, wil je altijd alle routes meenemen zodat je altijd spontaan in Nederland ergens een route kan rijden?
Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil...
stxrider

Re: waar staat route opgeslagen

Bericht door stxrider »

Cor schreef: :uh Wie o wie kan mij goed advies geven bij het oplossen van deze problemen.
Ik wil wel eens langs komen "buurman" ;) Meer dan 10 straten verder kan je niet wonen :mrgreen:
Kan ik je misschien nog een paar tip geven........ even wachten met :crs
Cor
Honda ST1300
Berichten: 3798
Lid geworden op: 22 mei 2010, 21:38
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: waar staat route opgeslagen

Bericht door Cor »

:lol: :up Dank voor het aanbod.
Je bent welkom, Berkelseweg, rondweg, Boterdorpseweg, Klapwijkseweg, Oudelandselaan en dan nog een zijstraat. Zijn er wat minder dan 10. Morgenavond ben ik thuis. Misschien vanavond ook. Ik stuur wel een pb´tje.
Honda ST1300. Het is een blauwe
Daarvoor Yamaha XV535 crème
Yamaha Diversion 700 rood
Honda Deauville 650 grijs
Honda Deauville 700 grijs
Plaats reactie

Terug naar “Navigatie en Communicatie”