Voor komend motorseizoen willen we tijdens onze motoruitjes gebruik gaan maken van een action camera. Ik heb nog een cadeaubon van Coolblue liggen, dus ik dacht deze nu ook maar eens te gaan verzilveren voordat deze voorgoed onderin een laatje verdwijnt.
Nu kwam ik bij hun uit op een GoPro HERO 10 (klikkerdeklik) uit. Zou dit wat zijn? Heeft iemand ervaring met deze GoPro?
Ik zie bij Coolblue ook andere merken camera's te koop. Met merken als Denver, Vizu, Agfa Foto, Solara,Insta360, DJI Action, etc... Maar de recensies zijn vaak niet al te best. GoPro lijkt me daarom voor de hand liggend of zijn er andere ervaringen? Ze liggen wel meteen in de hogere prijsklasse.
GoPro HERO 10
- Stephan
- Moto Guzzi Stelvio
GoPro HERO 10
Leef en geniet nu, want het leven is geen generale repetitie. 

- Stephan
- Moto Guzzi Stelvio
Re: GoPro HERO 10
Nog even verder gezocht en uiteindelijk toch uitgekomen op een VIZU Extreme X8s voor 80 Euro bij de MediaMarkt. Ik zal een ander topic openen (klikkerdeklik) over dit type camera.
Leef en geniet nu, want het leven is geen generale repetitie. 

-
Re: GoPro HERO 10
hoi stephan,
ik lees wat over een camera die je hebt gekocht bij M Markt.
eerlijk gezegd vond ik de foto die je poste wel meevallen.
je mag wat je zelf ook zegt niet teveel verwachten voor dit geld.
zelf heb ik een DJ Osmo 4 gekocht op marktplaats netjes in doos enzev.
bij Ali wat extra zaken als steun voor helm selfie stick en bij cool Blue een afstandbediening voor op stuur of pols.
ben er blij mee.
om te vergelijken zijn dat soort camera s net als de go pro echt een verschil zo ook in de prijs.
aan het eind v h verhaal gaat het erom dat je een leuk filmpje kan maken en laten zien toch?
we zijn geen profs althans ik niet.
Ik vroeg me af of je ook de camera had bediend met de polsband?
bij mij werkt dat perfect en een stuk veiliger als dat je de knopjes op de camera probeert te bedienen.
vr grt Ton.
ik lees wat over een camera die je hebt gekocht bij M Markt.
eerlijk gezegd vond ik de foto die je poste wel meevallen.
je mag wat je zelf ook zegt niet teveel verwachten voor dit geld.
zelf heb ik een DJ Osmo 4 gekocht op marktplaats netjes in doos enzev.
bij Ali wat extra zaken als steun voor helm selfie stick en bij cool Blue een afstandbediening voor op stuur of pols.
ben er blij mee.
om te vergelijken zijn dat soort camera s net als de go pro echt een verschil zo ook in de prijs.
aan het eind v h verhaal gaat het erom dat je een leuk filmpje kan maken en laten zien toch?
we zijn geen profs althans ik niet.
Ik vroeg me af of je ook de camera had bediend met de polsband?
bij mij werkt dat perfect en een stuk veiliger als dat je de knopjes op de camera probeert te bedienen.
vr grt Ton.