De bende van Wim.
- Stephan
- Moto Guzzi Stelvio
De bende van Wim.
Zouden ze deze serie ooit nog eens herhalen op televisie?
Ik heb van al die afleveringen toch wel heerlijk genoten!
Ik heb van al die afleveringen toch wel heerlijk genoten!
Leef en geniet nu, want het leven is geen generale repetitie. 

- Marcel
- Honda NT700VA
- Contacteer:
- Hans van D
- Motorloos
- Stephan
- Moto Guzzi Stelvio
Kennen jullie deze serie niet? Zonde, dan hebben jullie écht iets gemist.
Als ze nog op Deauville's zouden rijden, dan was het feest helemaal compleet geweest.
Als ze nog op Deauville's zouden rijden, dan was het feest helemaal compleet geweest.
Leef en geniet nu, want het leven is geen generale repetitie. 

- Gerard (GTB)
- Honda NT650V
- Contacteer:
-
- Motorloos
Een mogelijkheid om gratis allerlei zaken waar normaal gesproken voor betaald moet worden te downloaden. Dat is in Nederland overigens niet strafbaar tenzij het onderwerp zelf strafbaar is.
Vaak wordt als tegenprestatie gevraagd dat je zelf ook zaken beschikbaar stelt voor anderen om gratis te downloaden. Dat is wel strafbaar.
Vaak wordt als tegenprestatie gevraagd dat je zelf ook zaken beschikbaar stelt voor anderen om gratis te downloaden. Dat is wel strafbaar.
Groetjes,
Ed
Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt
Ed
Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt

- Koen
- Honda Goldwing
Torrent-sites zijn eigenlijk een soort "portals": je download ergens een "link" (de torrent) die je vervolgens met een download-programma (ik gebruik Vuze) kunt downloaden. Vaak gaat het dan om grote bestanden (volledige series of dvd's, alle albums van een artiest enz.).
Heb op die manier o.a. alle albums van Europe, Phil Collins, Sting & The Police en (voor de kleine meid) K3
gedownload. Na downloaden haal ik het uit het programma en zet het lokaal op m'n PC, zo ben ik niet strafbaar bezig 
Bekende site is ThePirateBay, voorheen werd bijv. KaZaa veel gebruikt (dat werkte met iets andere techniek, maar verder grotendeels hetzelfde).
Heb op die manier o.a. alle albums van Europe, Phil Collins, Sting & The Police en (voor de kleine meid) K3

Bekende site is ThePirateBay, voorheen werd bijv. KaZaa veel gebruikt (dat werkte met iets andere techniek, maar verder grotendeels hetzelfde).
Grtz! Koen

-
- BMW R1150RT
Ik gebruik de volgende torrent website, www.isohunt.comCaveyH schreef:Torrent-sites zijn eigenlijk een soort "portals": je download ergens een "link" (de torrent) die je vervolgens met een download-programma (ik gebruik Vuze) kunt downloaden. Vaak gaat het dan om grote bestanden (volledige series of dvd's, alle albums van een artiest enz.).
Heb op die manier o.a. alle albums van Europe, Phil Collins, Sting & The Police en (voor de kleine meid) K3gedownload. Na downloaden haal ik het uit het programma en zet het lokaal op m'n PC, zo ben ik niet strafbaar bezig
Coen, en alle andere forumleden doe er je voordeel mee. Je hoeft je niet te registreren met een account en wachtwoord.
Time flies when I drive my Honda Deauville.
- Gerard (GTB)
- Honda NT650V
- Contacteer:
Helaas post ik niet, dat is namelijk wel strafbaar.Harcer schreef:Als jij ze binnen hebt kun je ze misschien opnieuw posten, mijn retentie is 200 dagengtb schreef:wat een idee, ik trek een dvd van de newsserver.
Dus misschien handig om even een dag abbo. afnemen van betaalde newsserver.
Groetjes Gerard 

Pennant Red Metallic Honda Deauville NT650VX bj 1999

Pennant Red Metallic Honda Deauville NT650VX bj 1999
- Koen
- Honda Goldwing
- Marcel
- Honda NT700VA
- Contacteer:
- Hans van D
- Motorloos
Leuke opsomming, maar er zit een foutje in. K3 is oorspronkelijk iets heel anders... Vroeger, in de jaren vijftig van de vorige eeuw, hééél lang geleden dus, waren bijna alle mensen nog heel kerks en in Brabant dus heel katholiek. Onze kerk heette de Sint Koenraad kerk. En elke zaterdagmiddag werd het gestencilde parochieblaadje in de brievenbus gedaan. Het blaadje had de prozaïsche naam "Koenraad Kerk Klokken" en in het handgetekende logo ('t woord 'logo' bestond toen nog niet eens) stond heel duidelijk "K3".
.
Tot zover de rubriek "Opa vertelt"...
.
Tot zover de rubriek "Opa vertelt"...