Noord-Holland rit 28 augustus (svp hier aanmelden)

Ed Vissers
Motorloos
Berichten: 7374
Lid geworden op: 10 aug 2008, 15:46
Locatie: NL

Re: Noord-Holland rit 28 augustus (svp hier aanmelden)

Bericht door Ed Vissers »

Goed te lezen dat jullie een mooie dag hebben gehad :up
Groetjes,

Ed

Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt :lol:
Henk Engberts
BMW R1150RT
Berichten: 1463
Lid geworden op: 03 apr 2010, 17:41
Locatie: Haulerwijk

Re: Noord-Holland rit 28 augustus (svp hier aanmelden)

Bericht door Henk Engberts »

Om 9:00 stond Gerard al op mij te wachten bij Routiers Zurich. Hij keek een beetje verbaasd want ik hou zelf een klein navigatie foutje gemaakt waardoor ik van een andere kant kwam dan dat hij verwacht. Toen ik het parkeer terrein opreed en we elkaar hadden begroet kwam er een behoorlijke stortbui naar beneden. Tot ongeveer 1/4e gedeelte dat wij reden op de afsluitdijk begon het weer droog te worden. Tot Edam toe hebben we mooi droog weer gehad. Bij aanvang van de route hebben we een klein buitje gehad, maar is het de rest van de dag droog gebleven. De zon heeft zich ook nog van zijn beste kant laten zien.

Nadat de toer was afgelopen, en een bakje cappuccino later zijn Gerard en ik weer huiswaarts gegaan, vervolgens de Deauvilles nog van wat levenssappen voorzien, om de reis huiswaarts verder te vervolgen. Ter hoogte bij knooppunt Zurich ging ieder weer zijn eigen weg. Ik heb bij MC-Donalds in Joure de inwendige mens wat aandacht gegeven, middels wat sinas en een Chicken Sensation. Wat een drukte was het daar in Joure, allemaal terugkerende vakantiegangers, want het waren allemaal caravans en campers. Vanaf Joure nog een kleine 50 km rijden naar huiis in Haulerwijk. Om 20:05 staat de Deauville weer op zijn vertrouwde parkeerplek bij mij thuis.

Iedereen bedankt voor de gezelligheid, en mijn dank aan de Deauco's en andere leden die weer hun steentje hebben bijgedragen voor deze mooie dag.
Time flies when I drive my Honda Deauville.
Gebruikersavatar
Frank
Honda ST1300
Berichten: 7266
Lid geworden op: 28 sep 2008, 20:33
Locatie: Strijen (NL)
Contacteer:

Re: Noord-Holland rit 28 augustus (svp hier aanmelden)

Bericht door Frank »

Ook ik ben bijna weer thuis. Gisteren van Edam naar Yvonne in Almelo gereden om halverwege compleet een vloedgolf van water over mij heen te krijgen en dus maar even bij een tankstation gestopt voor een bak koffie en om een beetje uit het water te staan, ik reed op een gegeven moment nog maar 50 km per uur op de linkerbaan. Was om 19.30 uur in Almelo en ben daar maar blijven slapen om vandaag met Yvonne naar huis te rijden.

De rit naar Edam toe was wat waterig, de rit Edam - Edam was mooi en droog. Mensen allemaal bedankt voor de geweldige gezellige dag en de mooie rit. Ik zou zeggen tot de Herftsrit en anders tot 2 oktober met de Zuid Hollandrit. :b
Afbeelding

Een dag niet gereden, is een dag geen plezier gehad!
Arno

Re: Noord-Holland rit 28 augustus (svp hier aanmelden)

Bericht door Arno »

Hallo Allen,

Op het laatste moment toch kunnen regelen dat we mee konden, daar hebben we zeker geen spijt van. Ondanks dat het bijna een thuis rit was, zijn we op plekken geweest waar we nog niet eerder gereden hebben. Janine heb ik tijdens de lunchstop thuis gebracht, zij heeft veel last van haar spieren en kan dus niet altijd lang achterop zitten :( .
Ik had vooraf een kritische noot over de route, maar het eind resultaat mocht er zeker zijn :up . We hebben zeker genoten. Een dank aan alle organisatoren en voor- en achterrijders :apl .

Tijdens deze en ook de pinksterrit kwam er bij ons een vraag :?: naar boven:

Is het niet een idee dat tijdens de tour de duo rijders meer bij elkaar in een groep rijden? Ik heb gister gemerkt dat je als duo rijder toch meer afremt voor drempels en rustiger rijdt over een wat hobbelige weg, wat zeker prettiger is voor je passagier. Gistermiddag was het lekker om met de hele groep solorijders op pad te zijn. Natuurlijk begrijpen wij dat een mix niet altijd te vermijden is maar meer bij elkaar zou denk ik toch prettiger zijn.

Hartelijke groeten,

Arno en Janine :brrr
Gebruikersavatar
bruur
Suzuki V-Strom
Berichten: 202
Lid geworden op: 22 feb 2011, 13:03
Locatie: lelystad

Re: Noord-Holland rit 28 augustus (svp hier aanmelden)

Bericht door bruur »

Arno het viel toch wel mee met de gaten die er vielen.
Ik vond het verder niet storend terwijl ik achter je reed en het tempo met de tourritten ligt zo dat er ook geen grote gaten gaan vallen.

Groeten ronald ( de 650 achter je)
Behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
Ed Vissers
Motorloos
Berichten: 7374
Lid geworden op: 10 aug 2008, 15:46
Locatie: NL

Re: Noord-Holland rit 28 augustus (svp hier aanmelden)

Bericht door Ed Vissers »

Arno,

we zullen je suggestie onder de loep nemen :) We komen daar zeker op terug.
Groetjes,

Ed

Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt :lol:
Ed Vissers
Motorloos
Berichten: 7374
Lid geworden op: 10 aug 2008, 15:46
Locatie: NL

Re: Noord-Holland rit 28 augustus (svp hier aanmelden)

Bericht door Ed Vissers »

Ik heb net even gespiekt naar de foto's die Geert heeft genomen. We hebben wel wat gemist zeg..
De foto's staan binnen enkele minuten in het fotoalbum op onze website. Met dank aan Geert. :up
Groetjes,

Ed

Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt :lol:
Schef

Re: Noord-Holland rit 28 augustus (svp hier aanmelden)

Bericht door Schef »

Bij deze nog alle voor en achterrijders en niet te vergeten de HDC route verkenner bedankt voor het organiseren van de mooie rit!
Ook ik heb nog wat foto's en filmpjes gemaakt, wat ik me af vraag :vrb ; is het voor iedereen mogelijk om foto's toe te voegen op de website?
Ed Vissers
Motorloos
Berichten: 7374
Lid geworden op: 10 aug 2008, 15:46
Locatie: NL

Re: Noord-Holland rit 28 augustus (svp hier aanmelden)

Bericht door Ed Vissers »

Als je hier http://www.honda-deauville.nl/forum/php ... =97&t=3678" opent="in(nieuw);venster;

een bericht schrijft kun je foto's als bijlage toevoegen. Ik plaats ze dan op de website.

Youtube filmpjes kun je zelf in ieder willekeurig bericht plaatsen.

http://www.honda-deauville.nl/forum/php ... f=2&t=3104" opent="in(nieuw);venster;
Groetjes,

Ed

Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt :lol:
Gebruikersavatar
Koen
Honda Goldwing
Berichten: 6358
Lid geworden op: 06 jun 2010, 15:28

Re: Noord-Holland rit 28 augustus (svp hier aanmelden)

Bericht door Koen »

Ed,

vorige keer van de Zeelandrit heb ik de foto's één voor één als bijlage erbij gezet. Kan dit ook met meerdere foto's in één keer?
Grtz! Koen
Afbeelding
Afbeelding
Ed Vissers
Motorloos
Berichten: 7374
Lid geworden op: 10 aug 2008, 15:46
Locatie: NL

Re: Noord-Holland rit 28 augustus (svp hier aanmelden)

Bericht door Ed Vissers »

Als je er een zipbestand van maakt wel :)
Groetjes,

Ed

Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt :lol:
Gebruikersavatar
Koen
Honda Goldwing
Berichten: 6358
Lid geworden op: 06 jun 2010, 15:28

Re: Noord-Holland rit 28 augustus (svp hier aanmelden)

Bericht door Koen »

Aha... ga ik volgende keer 's proberen, scheelt een hoop tijd ;)
Grtz! Koen
Afbeelding
Afbeelding
Arno

Re: Noord-Holland rit 28 augustus (svp hier aanmelden)

Bericht door Arno »

bruur schreef:Arno het viel toch wel mee met de gaten die er vielen.
Ik vond het verder niet storend terwijl ik achter je reed en het tempo met de tourritten ligt zo dat er ook geen grote gaten gaan vallen.

Groeten ronald ( de 650 achter je)
Hoi Ronald,

Natuurlijk probeer ik zoveel mogelijk de gaten dicht te rijden. Het is alleen zo dat als je iemand achterop hebt, de vering het zwaarder te verduren heeft en de passagier dat ook als eerste voelt :ah . Misschien is de vering bij mij nog iets korter vanwege dat mijn motor verlaagd is i.v.m. mijn korte pootjes.
Laat ik ook duidelijk zijn, de opmerking is niet bedoeld om de voorrijder af te vallen, want dat ging verder goed. Complimenten voor Marcel :up l. Het is alleen zo dat, alleen op de fiets anders rijdt dan met z'n tweeën.

Vriendelijke groeten,

Arno :brrr
Ed Vissers
Motorloos
Berichten: 7374
Lid geworden op: 10 aug 2008, 15:46
Locatie: NL

Re: Noord-Holland rit 28 augustus (svp hier aanmelden)

Bericht door Ed Vissers »

Hier het filmpje van Marco. Dat blijft niet onbeperkt als bijlage hier staan ivm de ruimte op de server.
Groetjes,

Ed

Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt :lol:
Gesloten

Terug naar “Activiteiten 2011”