Gezien het geringe aantal km's die mijn echtgenote maakt vond ik nog een 700 niet zo nodig, ze is gewend aan de 650 en die heeft zijn betrouwbaarheid en onderhoudsvriendelijkheid onderhand wel bewezen na 75.000 km...
Nu eens kijken of er inderdaad een laptop in de linker koffer past..
Wow, daarmee maak je wel duidelijk wat jullie voorkeur is.
Goede keus, mag ik wel zeggen.
Wat betreft een laptop in de linker koffer.... Bij mij krijg ik een Macbook Pro NIET in de linker en/of rechter koffer.
Ik zal het onderweg met een iPad moeten doen. Het had erger gekund.
Ik zou, los van of het überhaupt past, geen laptop in een van de zijkoffers meenemen: teveel trilling, kan nooit goed zijn voor een laptop. In de topkoffer gaat misschien nog, maar dan voldoende beschermd met materiaal wat de schokken enigszins dempt.
Een laptop gaat prima mee in een tanktas kan ik uit persoonlijke ervaring zeggen. Ik zorg er dan wel altijd voor dat ie in een traagschuim sleeve zit.
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
Voor mijn werk moet de laptop (17") soms mee, die paste goed in de GIVI V46 topkoffer van mijn V-Strom die inmiddels net als de ST1100 plaats heeft gemaakt voor de NT700V.
Ik denk dat de zijkoffer bedoeld was voor een 15" laptop die toen vrij standaard was, maar transport in een topkoffer is mijn inziens ook beter voor een flaptop.
Mijn laptop ging in zijn tas mee achter op de CBR600F.
Totdat ik op het werk wilde vertrekken en de laptop optilde om deze in de opengesperde tas te leggen.
Na het in de tas leggen bleven er verschillende schroefjes op het bureau liggen.
De harddisk gaf nooit problemen... al zou je dat eerder verwachten. Althans: ik verwachtte dat.
Ik wil deze deauf graag zo compleet mogelijk verkopen, maar als het met een potentiële nieuwe eigenaar te overleggen is... ik zal mijn best voor je doen!