Overijsselrit 14 juli 2013

Henk Engberts
BMW R1150RT
Berichten: 1463
Lid geworden op: 03 apr 2010, 17:41
Locatie: Haulerwijk

Re: Overijsselrit 14 juli 2013

Bericht door Henk Engberts »

Het was weer een topdag om te toeren. Mooie omgeving daar. Veel activiteit bij het Vliegveld teuge waar het start en eindpunt lag. allen dank voor de mooie geslaagde dag. :apl :up
Time flies when I drive my Honda Deauville.
Ed Vissers
Motorloos
Berichten: 7374
Lid geworden op: 10 aug 2008, 15:46
Locatie: NL

Re: Overijsselrit 14 juli 2013

Bericht door Ed Vissers »

Ook de foto's van Leen zijn geplaatst.

NB.
Alleen in ons nieuwe album.

http://www.honda-deauville-wiki.nl/1fot ... elrit-2013" opent="in(nieuw);venster;
Groetjes,

Ed

Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt :lol:
Ed Vissers
Motorloos
Berichten: 7374
Lid geworden op: 10 aug 2008, 15:46
Locatie: NL

Re: Overijsselrit 14 juli 2013

Bericht door Ed Vissers »

Tijdens de rit zelf bleef Onze Witte door omstandigheden op stal. Omdat de reacties zo positief waren hebben we vandaag de Overijsselrit gereden. Tjonge... Wat een geweldige rit is dat geweest. Bij het in elkaar draaien van een rit moet je wel eens een beetje mazzel hebben.

Het startpunt was bijzonder. Een restaurantje op het vliegveld Teuge. We hebben zweefvliegtuigen gezien die de lucht werden ingetrokken. Ook gingen flink wat van die kleine kistjes de lucht in en er werden bossen para's gedropt.
Daarbij zat het weer bijzonder mee.
De rit was er 1 om in te lijsten. Afwisselend en overal een mooie omgeving. Bijna geen 30 km/uur zones. Het aantal verkeersdrempels viel mee. Ook kwamen we geregeld stukken tegen waar 80 gereden mocht worden. Maar een paar kleine stukjes met klinkers en verder wegen van goede kwaliteit. De lunchlocatie was prima met goede parkeergelegenheid en mooie terassen. De uitsmijter speciaal was inderdaad speciaal. De naam ben ik even kwijt, maar het was smullen. Het eindpunt weer hetzelfde als het beginpunt dus dat was dik voor elkaar.
In de route zaten 2 kleine stukjes gesloten verklaring voor motoren. Een klein stukje omrijden was in beide gevallen voldoende om de route weer te kunnen volgen.

Voor mensen die eens een ritje in Overijssel willen maken . Dit is echt een aanrader. Je zult er geen spijt van krijgen.
Groetjes,

Ed

Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt :lol:
Gebruikersavatar
takeldoos
Honda ST1300
Berichten: 1016
Lid geworden op: 18 mar 2012, 12:10
Locatie: ede (gld)

Re: Overijsselrit 14 juli 2013

Bericht door takeldoos »

Inderdaad ed zulke routes teken ik voor.maar hier in oostenrijk is het ook zeker een walhalla :up dus de witte rijdt weer?
ik heb ze nog steeds alle 5 op een rij , ze werken alleen in ploegendiensten
bslefevre

Re: Overijsselrit 14 juli 2013

Bericht door bslefevre »

Haha, ik had de kameraden ook al gek gemaakt met de verhalen van deze rit, dus vorige week ook een groot gedeelte gedaan (helaas vanwege de tijd niet alles kunnen doen) maar ik had nog niet eerder zo'n grijns gezien bij de kerels na het rijden over die dijkjes met de bochten en het mooie weer haha!
Gesloten

Terug naar “Activiteiten 2013”