zin om de mooie zomer te verlengen ?
en nog wat langer van je motor te genieten ?
en ook nog een beter rijder te worden ?
Kijk op:
http://www.zeelenbergracing.com/" opent="in(nieuw);venster;
Stoeien onder de Spaanse zon
Re: Stoeien onder de Spaanse zon

Ik denk dat de meeste hier zullen denken van "leuk

Deze cursus is gebaseerd op snelheid, en niet op rijvaardigheid. Je bevind je hier onder toerrijders waarbij snelheid van ondergeschikt belang is........Zeelenbergsite schreef: Voor een ieder een uitgelezen kans om in een aangenaam klimaat te trainen, te leren en te ontdekken wat écht hard gaan is. Of je het circuitrijden wilt leren vanaf de basis of serieus je rondetijden naar beneden wilt bijstellen..
Maar ik wens jou alvast een fijne vakantie

- Koen
- Honda Goldwing
Ja Koen en STX-rijder, ik heb me ingeschreven.
Tot mijn verbazing heeft Wilco Zeelenberg mij persoonlijk gebeld, voor het persoonlijk contact, zegt hij.
Want je trekt toch een week met elkaar op. Vlg. Wilco kan iedereen (ook toerrijders op leeftijd zoals ik)
aan de training meedoen. Het gaat erom dat je beter gaat rijden, ieder op zijn eigen niveau.
Vandaar dat je ook een stuk theorie meekrijgt. Je hoeft je motor niet mee te nemen.
Ik laat mij dodootje lekker thuis en huur ter plekke een super sportieve Yamaha 650 CC.
Je weet dan dat de motor voldoet aan de eisen die een circuit stelt.
Als je je eigen motor meeneemt worden er wel eisen gesteld aan remmen, ophanging, banden etc...
Het vervoer van je eigen motor wordt trouwens voor je geregeld.
Je hoeft je motor alleen maar af te geven in Bodegraven.
Verder kun je veel lekker eten en van de zon genieten.
Tot mijn verbazing heeft Wilco Zeelenberg mij persoonlijk gebeld, voor het persoonlijk contact, zegt hij.
Want je trekt toch een week met elkaar op. Vlg. Wilco kan iedereen (ook toerrijders op leeftijd zoals ik)
aan de training meedoen. Het gaat erom dat je beter gaat rijden, ieder op zijn eigen niveau.
Vandaar dat je ook een stuk theorie meekrijgt. Je hoeft je motor niet mee te nemen.
Ik laat mij dodootje lekker thuis en huur ter plekke een super sportieve Yamaha 650 CC.
Je weet dan dat de motor voldoet aan de eisen die een circuit stelt.
Als je je eigen motor meeneemt worden er wel eisen gesteld aan remmen, ophanging, banden etc...
Het vervoer van je eigen motor wordt trouwens voor je geregeld.
Je hoeft je motor alleen maar af te geven in Bodegraven.
Verder kun je veel lekker eten en van de zon genieten.
- Koen
- Honda Goldwing
Het lijkt me een hele ervaring, dus ik wens je heel veel plezier.
Circuitrijden is, zoals ze dat zo mooi zeggen, gewoon "niet mijn ding".
Circuitrijden is, zoals ze dat zo mooi zeggen, gewoon "niet mijn ding".
Grtz! Koen