Wijnmaandrit 13 oktober 2013

Gebruikersavatar
Marcel
Honda NT700VA
Berichten: 14063
Lid geworden op: 04 mar 2010, 22:02
Locatie: Oegstgeest (NL)
Contacteer:

Re: Wijnmaandrit 13 oktober 2013

Bericht door Marcel »

Inderdaad was het een test voor regenkleding!!

Gelukkig heeft mijn pak de test goed doorstaan. Zowel armen als benen zijn volledig droog gebleven hoewel het pak bij thuiskomt echt volledig doorweekt was. Zo'n Goretex membraam werkt dus prima!
Kreeg het aan de benen wel een beetje koud als gevolg van het natte pak, de gereden sneldheid en de buitentemperatuur.

Vanuit Baarn zijn we op de On-route motorkaart via de snelste route, naar Houten gereden. Route was 35 km en duurde ongeveer 45 minuten. We kwamen daarbij toch weer langs mooie stukjes Nederland al hebben we daar als gevolg van de regen weinig van kunnen genieten.

Na de lunch (uitsmijter) dus huiswaarts. Gelukkig had ik nog een droog paar winterhandschoenen in de koffer. :D Die waren na een half uur echter ook doorweekt. :(

Volgend jaar proberen we het weer en dan hopelijk zonder regen.
:brrr
Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil...
Henk Engberts
BMW R1150RT
Berichten: 1463
Lid geworden op: 03 apr 2010, 17:41
Locatie: Haulerwijk

Re: Wijnmaandrit 13 oktober 2013

Bericht door Henk Engberts »

Eric en ikzelf kwamen doorweekt aan in Baarn rond 10:30. We hadden al besloten om een bakkie leut te doen, en dan weer huiswaarts te keren. Wel gezellig bijgekletst met diverse aanwezigen, en Jeroen een beetje teasen met zijn vlammende Pan :evil: :evil: De rit naar Houten hebben we niet gedaan. Dit zou voor ons Noordelingen weer verder van ons thuisfront brengen. In Baarn de lunch genuttigd. Rond 14:00 uur weer huiswaarts. We hebben nog een tweetal stops ingepland. Bij Total pomp Lepelaar aan de A6, en bij de BP aan de A7 net na knooppunt Joure. Toen we opstapten voor de laatste etappe huiswaarts was het al weer droog. Rond 16:45 ongeveer was ik weer thuis.

Iedereen bedankt voor de gezelligheid en spreken en zien elkaar weer tijdens seizoen 2014. :up :up
Time flies when I drive my Honda Deauville.
Gesloten

Terug naar “Activiteiten 2013”