dus veiligheid gaat in deze voor de mooi

screen capture freeware

image url upload

image hosting 15mb

picture sharing
Je leest wel eens meer dat mensen heel lang opgesloten zijn geweest. Vaak houden ze daar wel wat aan over. Dat is bij jou niet te merkentakeldoos schreef: zelf 5 jaar in de berging gezeten en was eigenlijk hetzelfde verhaal wat je hoorde
Dat heb ik (helaas) ook ervaren. Later heb ik de bestuurder nog gesproken (in de rechtbank, hij moest voorkomen vanwege de aanrijding). Toen bleek dat ik bij wijze van spreken met bouwlampen aan had kunnen rijden, zonder dat dat iets had geholpen. Meneer had namelijk helemaal niet gekeken voor hij langs de wegversmalling reed, hij was blind achter zijn voorganger weg gereden.takeldoos schreef:de meeste ongelukken met motoren zijn het gevolg door andere verkeersdeelnemers onder het mom van tja had hem niet gezien
Misschien kunnen we eens een weekje ruilen?ikkieman schreef: Misschien nog wel mistlampjes onder de vleugeltjes monteren, maar op dit moment denk ik niet dat het zo verschrikkelijk veel verschil maakt. Misschien om dat ik nog nooit met mistlampen door een file heb gereden en ik het effect dus niet uit eerste hand ken.