Net nieuwjaar, even aftellen......
Nog 3 ...

Ik zie hier nu de reklame van Dixons voor mij!Cor schreef:Morgenochtend met de vrouw boodschapjes doen en een Garmin 660 halen bij de GPS shop in Moordrecht (niet de goedkoopste maar wel met ruim 1000 routes erbij)
Dus de als we de off/topic bijdragen uit het praatcafe schrappen, zoals deze dus, dan gaat het gemiddelde weer drastisch naar beneden.....CaveyH schreef:Het loopt dus nog steeds op. Een tijdje geleden hadden we het erover en toen waren het 32 berichten gemiddeld... Logisch, met meer leden en de structurele bijdragen uit het PraatcaféEdVissers schreef:Sinds de start van het forum gemiddeld 35 berichten per dag
Off-topic in 't Praatcafé bestaat niet (OK Ed, tenzij topic met een *), bovendien levert dit off-topic geklets een niet mis te verstane bijdrage aan de gezelligheid op het forum, dus ik zou het zeker niet uitvlakkenmp1963 schreef:Dus de als we de off/topic bijdragen uit het praatcafe schrappen, zoals deze dus, dan gaat het gemiddelde weer drastisch naar beneden.....CaveyH schreef:Het loopt dus nog steeds op. Een tijdje geleden hadden we het erover en toen waren het 32 berichten gemiddeld... Logisch, met meer leden en de structurele bijdragen uit het PraatcaféEdVissers schreef:Sinds de start van het forum gemiddeld 35 berichten per dag
Jammer![]()