Motorstalling

Lekker kletsen over allerlei onderwerpen en ook over motor rijden
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Frank
Honda ST1300
Berichten: 7266
Lid geworden op: 28 sep 2008, 20:33
Locatie: Strijen (NL)
Contacteer:

Motorstalling

Bericht door Frank »

Waar laat jij je motor?

Geen garage of schuur?

Hier de oplossing:
http://www.promotor.nl/2011/01/18/kliko ... -je-motor/

;) :lol: :lol: :lol:
Afbeelding

Een dag niet gereden, is een dag geen plezier gehad!
Gebruikersavatar
Marcel
Honda NT700VA
Berichten: 14093
Lid geworden op: 04 mar 2010, 22:02
Locatie: Oegstgeest (NL)
Contacteer:

Re: Motorstalling

Bericht door Marcel »

Frank schreef:Waar laat jij je motor?

Geen garage of schuur?

Hier de oplossing:
http://www.promotor.nl/2011/01/18/kliko ... -je-motor/

;) :lol: :lol: :lol:
Ik hou het voorlopig even bij mijn hoes.
Wel geinig, ze verzinnen iedere keer iets nieuws.
Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil...
loeki

Bericht door loeki »

Hopelijk is het allemaal een beetje waterproof :roll:
BertG

Bericht door BertG »

Beetje prijzig:
Het containersysteem van TrafikUp kost 3750 euro, inclusief BTW. Dat is inclusief plaatsing en aansluiting.
Gebruikersavatar
Koen
Honda Goldwing
Berichten: 6358
Lid geworden op: 06 jun 2010, 15:28

Bericht door Koen »

Los van de kosten denk ik dat het stroomverbruik op jaarbasis ook wel behoorlijk zal zijn. Zeker als je het gebruikt voor de oorspronkelijke bedoeling, namelijk voor de kliko's. 's Avonds "even iets in de bak gooien" lijkt bovendien een behoorlijk lawaai te maken, leuk voor de buren ;)

Voor de motor lijkt het me wel handig, maar dan moet je wel voor en achter de plaats genoeg ruimte hebben om de motor erop en er weer af te kunnen rijden. Maar ja, dan loop je weer tegen het budget aan, daar koop ik liever een motor voor dan een opbergvak voor in de tuin :lol:
Grtz! Koen
Afbeelding
Afbeelding
Henk Engberts
BMW R1150RT
Berichten: 1491
Lid geworden op: 03 apr 2010, 17:41
Locatie: Haulerwijk

Bericht door Henk Engberts »

Het is een mooi en leuk idee. Het prijskaartje is behoorlijk hoog. Ik laat het voorlopig bij de luifel van mijn blokhut, en motorhoes.
Time flies when I drive my Honda Deauville.
FreBa

Motorstalling

Bericht door FreBa »

Afbeelding

Dag,
Ik weet niet zeker of mijn oplossing om een motor te stallen hier al eens voorbij gekomen is. Ik vlieg as. vrijdag weer naar NL, maar had in de Spaanse tijd mijn motor gewoon op de plavuizen in de woonkamer staan.
Het zal wel iets anders zijn dan dat je bedoelt.
Mhg, FreBa
Gebruikersavatar
Koen
Honda Goldwing
Berichten: 6358
Lid geworden op: 06 jun 2010, 15:28

Bericht door Koen »

Motor in de woonkamer is lichtelijk onpraktisch als je 'm elke dag gebruikt ;) Bovendien heb ik twee kleine kinderen rondlopen/kruipen. Ook geen goede combi met een motor in de woonkamer.

Maar voor een langere periode van afwezigheid is het wel de veiligste en beste optie denk ik :lol:
Grtz! Koen
Afbeelding
Afbeelding
Cor
Honda ST1300
Berichten: 3851
Lid geworden op: 22 mei 2010, 21:38
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Cor »

Frank, Ik wist niet dat je zo klein woont dat je deze oplossing nodig hebt. Ik denk dat gezien de klep je je spiegel wel naar binnen mag klappen.

FreBa, Leuk dat je spoedig weer terug komt naar dit mooie land met de vele regeltjes. Kan je nog een baco drinken op je zadel voordat de motor de woonkamer weer uit mag. :idea: Vergeet jij ook niet je spiegels weer uit te klappen als je de buitendeur bent gepasseerd :?: :D

Mijn motor staat nog samen met die !"#$%&_()'?~>|^ katten in de garage te wachten tot 15 maart (tot die tijd uit de verzekering).
Honda ST1300. Het is een blauwe
Daarvoor Yamaha XV535 crème
Yamaha Diversion 700 rood
Honda Deauville 650 grijs
Honda Deauville 700 grijs
FreBa

Motorstalling

Bericht door FreBa »

Cor schreef:Frank, Ik wist niet dat je zo klein woont dat je deze oplossing nodig hebt. Ik denk dat gezien de klep je je spiegel wel naar binnen mag klappen.

FreBa, Leuk dat je spoedig weer terug komt naar dit mooie land met de vele regeltjes. Kan je nog een baco drinken op je zadel voordat de motor de woonkamer weer uit mag. :idea: Vergeet jij ook niet je spiegels weer uit te klappen als je de buitendeur bent gepasseerd :?: :D

Mijn motor staat nog samen met die !"#$%&_()'?~>|^ katten in de garage te wachten tot 15 maart (tot die tijd uit de verzekering).
Dag,
De garage was gewoonweg te vol.
Mhg, FreBa
Plaats reactie

Terug naar “Praatcafe”