Herfstrit 7 t/m 9 september 2018

Gebruikersavatar
Jan
Berichten: 46
Lid geworden op: 06 nov 2016, 20:22
Locatie: Leiden

Re: Herfstrit 7 t/m 9 september 2018

Bericht door Jan »

Beste allemaal,

Tot mijn grote spijt moet ik dit weekend op het laatste moment afzeggen. Ik vind het niet verantwoord om morgen zo veel kilometers te gaan rijden gezien de vermoeidheid die toegeslagen heeft.
De laatste weken zijn behoorlijk intensief en stressvol geweest.

Ik wens iedereen veel veilige kilometers en een heel fijn en gezellig weekend.

Mocht er nog iemand in mijn plaats willen en of kunnen ondanks het late tijdstip, laat het weten en ik stuur je mijn reservering door.

Groetjes, Jan en Anita
Lekkah toere jonguh :brm
Honda Deauville NT700VA 2016-heden

Jan :b
Gebruikersavatar
Frank
Honda ST1300
Berichten: 7266
Lid geworden op: 28 sep 2008, 20:33
Locatie: Strijen (NL)
Contacteer:

Re: Herfstrit 7 t/m 9 september 2018

Bericht door Frank »

Spijtig Jan en Anita, maar veiligheid voor alles.
Afbeelding

Een dag niet gereden, is een dag geen plezier gehad!
Gebruikersavatar
Frank
Honda ST1300
Berichten: 7266
Lid geworden op: 28 sep 2008, 20:33
Locatie: Strijen (NL)
Contacteer:

Re: Herfstrit 7 t/m 9 september 2018

Bericht door Frank »

Vandaag gaat het gebeuren.
Ik heb er zin an!!!!

Voor de deelnemers, tot zo meteen in Eindhoven! :b :b
Afbeelding

Een dag niet gereden, is een dag geen plezier gehad!
Gebruikersavatar
Marcel
Honda NT700VA
Berichten: 14072
Lid geworden op: 04 mar 2010, 22:02
Locatie: Oegstgeest (NL)
Contacteer:

Re: Herfstrit 7 t/m 9 september 2018

Bericht door Marcel »

Zorg je nog even dat de zon gaat schijnen. Beloofd is beloofd....
Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil...
Ed Vissers
Motorloos
Berichten: 7374
Lid geworden op: 10 aug 2008, 15:46
Locatie: NL

Re: Herfstrit 7 t/m 9 september 2018

Bericht door Ed Vissers »

Beste deelnemers,

heel veel plezier met de Herfstrit 2018 en allemaal weer veilig thuis. :)
Laatst gewijzigd door Ed Vissers op 08 sep 2018, 09:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes,

Ed

Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt :lol:
Gebruikersavatar
Stephan
BMW R1200RT
Berichten: 7986
Lid geworden op: 14 aug 2008, 23:09
Locatie: Goirle (Brabant)

Re: Herfstrit 7 t/m 9 september 2018

Bericht door Stephan »

:up :b
...back in town! :up
MrRiP
Harley Davidson Sport Glide
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 sep 2011, 20:49
Locatie: Vaassen

Re: Herfstrit 7 t/m 9 september 2018

Bericht door MrRiP »

Veel plezierige km en gezellige avonden
Ik kan nu 2x lid worden van de HDC 😜👍
Cor
Honda ST1300
Berichten: 3798
Lid geworden op: 22 mei 2010, 21:38
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Herfstrit 7 t/m 9 september 2018

Bericht door Cor »

In hotel aangekomen. Lekkere warme douche en nu een biertje zoeken.
PSV. Wederom hebben wij het balkon met jacuzzi en als extra zijsproeiers in de doucheruimte.
:-)
Honda ST1300. Het is een blauwe
Daarvoor Yamaha XV535 crème
Yamaha Diversion 700 rood
Honda Deauville 650 grijs
Honda Deauville 700 grijs
ikkieman
Triumph Trophy SE
Berichten: 7055
Lid geworden op: 15 aug 2009, 18:06
Locatie: Gouda

Re: Herfstrit 7 t/m 9 september 2018

Bericht door ikkieman »

Zo. Wij zijn ook op de kamer aangekomen. Even ontspannen. Douche hebben we vandaag al gehad buiten. De camera wordt nu even leeggehaald op de externe schijf voor we naar het eten gaan. Tot zo!
I told the doctor I broke my leg in two places. He told me to quit going to those places.
2018 - heden: Trophy SE
2016 - 2018: K1300gt
2013 - 2015: Pan European 1300
2010 - 2013: XJ900s Diversion
2010 - 2010: Deauville 650
Gebruikersavatar
JoopH
Honda ST1300
Berichten: 490
Lid geworden op: 16 okt 2014, 10:14
Locatie: Wierden

Re: Herfstrit 7 t/m 9 september 2018

Bericht door JoopH »

We zijn thuis. Moe en voldaan. Wát een heerlijk weekend! Wát een gezelligheid en saamhorigheid!
We hebben lang getwijfeld, en dit was voor ons de eerste keer dat we meegingen. Als je motorbeheersing goed is, en je hebt genoeg ervaring, dan geeft het rijden in de bergen een extra kick.
De ervaren mannen en vrouwen leren je de kneepjes en geven je nuttige tips, als je tóch besluit om de volgende keer mee te gaan. Ik heb nu de ervaring dat je gewoon de tijd krijgt om ‘die lekkere bochtjes’ op je eigen tempo te nemen. Op het rechte stuk trek je wel weer bij. En geloof me; na een poosje sta je versteld van jezelf, en krijg je kramp in de kaken van je ‘big smile’.

Rest me nog één ding; iedereen die een deel van zijn of haar vrije tijd in de organisatie van dit fijne weekend gestoken heeft; Hardstikke bedankt!
Gas d'r bie! Vake buj te bange!
Hennie
Honda ST1300
Berichten: 313
Lid geworden op: 03 mar 2013, 15:06
Locatie: Lathum

Re: Herfstrit 7 t/m 9 september 2018

Bericht door Hennie »

Elke keer hetzelfde!

Ieder jaar als we de herfstrit rijden is het ontzettend gezellig, gemoedelijk en leuk. Dit jaar in Luxemburg was het echt een hele mooie route door mooie dorpjes, bergen met veel bochten en door glooiende heuvellandschappen die er extra mooi uitzagen door het zonlicht.
Luxemburg is een goede keuze geweest. Wat mij betreft mogen we daar volgens jaar weer naar toe.
En de sfeer onder alle aanwezigen was weer TOP!

Deauco's, bedankt weer voor het fijne weekend en de perfecte organisatie.

groetjes
Hennie
Na ruim een jaar zeer tevreden op m'n Deauville gereden,
ga ik nu fluitend door het leven op m'n Pan.
Gebruikersavatar
ronwolters
Honda NT650V
Berichten: 358
Lid geworden op: 06 jul 2014, 21:46
Locatie: Rosmalen
Contacteer:

Re: Herfstrit 7 t/m 9 september 2018

Bericht door ronwolters »

Voor ons was dit alweer de 3e herfstrit. Ik kan me nog herinneren dat de eerste keer best spannend was, vooral de 2e dag (de zaterdag) gingen we, in een voor mij ongekend hoog tempo, bochtjes rijden in de heuvels van Sauerland en dan had ik ook nog een passagier achterop! Maar het ging gelukkig allemaal goed en mijn rijkunsten zijn in dat weekend met sprongen vooruit gegaan. De 2 herfstrit was al wat minder spannend maar we hebben er niet minder van genoten. En nu dus de 3e herfstrit. Deze keer was het in de Eiffel en hebben we vooral in Luxemburg gereden. Ik moet zeggen: de omgeving en vooral de wegen waren nog mooier dan vorige keren. Het weer was zaterdag en zondag geweldig (vrijdag helaas ietsje minder), het hotel was goed en het gezelschap was ook weer prima. :pro Weer nieuwe mensen leren kennen, anderen beter leren kennen en sommigen nog niet zo goed maar dat komt wel op een van de volgende ritten. :)
Deauco's ontzettend bedankt voor het organiseren en de routes, voor- en achterrijders bedankt voor het bij elkaar houden van de groepen en alle deelnemers bedankt voor de gezelligheid! Bij deze geef ik ons alvast op voor de herfstrit van 2019 want die willen we wederom niet missen :apl .
Zo nu eerst maar eens slapen, volgend weekend de motor flushen (Frank bedankt voor de technische adviezen) en ... er komen nog 2 ritjes dit jaar dus allemaal tot ziens! :b

Groetjes, Ronald en Barbara
Gebruikersavatar
BrendaH
Honda ST1300
Berichten: 1309
Lid geworden op: 28 apr 2014, 06:24
Locatie: Wierden

Re: Herfstrit 7 t/m 9 september 2018

Bericht door BrendaH »

Joop heeft al wat geschreven, toch wil ik ook nog even wat laten horen.
Zo even een paar daagjes weg met zo’n grote groep mensen lijkt niks.
Het is immers zo voorbij!
Maar hoewel we niet achter de coulissen kunnen kijken snappen we allemaal dat dit weekend heel wat weekenden en avonden aan vrije tijd heeft gekost voor de Deauco’s.
En dat de voorrijders allemaal hun onbezorgde rit belangeloos hebben opgeofferd, mag zeker niet vergeten worden.
Chapeau :apl

Mijn persoonlijke ervaring met dit herfstweekend sluit naadloos aan bij wat Ron schrijft.
ronwolters schreef:Ik kan me nog herinneren dat de eerste keer best spannend was, vooral de 2e dag (de zaterdag) gingen we, in een voor mij ongekend hoog tempo, bochtjes rijden in de heuvels.
Het wás voor Joop en mij de eerste keer dat we meegingen en dat voornamelijk omdat het voor mij ook de eerste keer zou zijn dat ik haarspeldbochten moest rijden. Dat idee vond ik best spannend.
Maar zowel Joop onder het rijden als de voorrijders hebben me er letterlijk doorheen gepraat. En nu heb ik het hem toch maar geflikt en dat voelt zoooooo goed :mrgreen: .
Een persoonlijke overwinning in de pocket dus.

Verder heb ik waanzinnig genoten van alle mensen. Het is zo leuk om het ene moment te gieren van het lachen en het volgende moment in een goed gesprek te constateren dat je met een waanzinnig interessante gesprekspartner over bijzondere dingen in het leven aan het filosoferen bent :D .

Kortom: goed hotel, mooie routes, waanzinnige omgeving, uitstekende onderlinge sfeer en super leuke mensen. Het was een geweldig weekend. Bedankt Deauco’s, voor- en achterrijders voor de organisatie en jullie inzet :up .

Tot de volgende rit :b
Groetjes Brenda
Gebruikersavatar
Robertvh
Honda ST1300
Berichten: 101
Lid geworden op: 31 mar 2017, 13:10
Locatie: Hardinxveld-Giessendam

Re: Herfstrit 7 t/m 9 september 2018

Bericht door Robertvh »

First Timer.

Voor mij was het de eerste keer met de herfstrit. Kan ook niet echt anders aangezien ik pas een jaar mijn rijbewijs heb. Ik heb niet echt getwijfeld om mee te gaan want dat wilde ik graag, maar was ik er wat onzeker over? Zeker wel, als (qua motorrijder) een broekie tussen al die mannen en vrouwen die al jaren op zo'n machine door 's land en buiten 's lands wegen rijden.
Dus wel spannend. Ik heb al wel een paar toertochtjes meegereden maar de gezichten herken je wel (niet allemaal) maar de namen....dat werd even lastig.
Gelukkig is dit een groep die je het gevoel geven direct welkom te zijn. Of je nu op een Deauville, Vstrom, Pan of wat dan ook rijdt. Het maakt eigenlijk niet uit.
Ik weet wel dat ik als nieuweling heel veel geleerd heb (Bedankt Cor voor de tips bij het baksteen rijden , Marcel voor het nemen van de haarspeldbochten en Frank voor de technische banden tips) en ontzettend veel plezier heb gehad.
Het gevoel in je onderbuik bij schuin hangend door de bergachtige bochtencombinaties te rijden is ongekend.
Ik wil de organisatie enorm bedanken voor hun vele werk.

IJs en wederdienende ben ik er volgend jaar weer bij!

Groeten en dank aan iedereen voor de gezelligheid en tips.
Robert
Honda ST 1300, Bouwjaar 2003, 49K
Honda NT 700 . Bouwjaar 07-2008. 24K
f.walthuis
Honda NT650V
Berichten: 76
Lid geworden op: 13 mar 2010, 13:27
Locatie: Castricum

Re: Herfstrit 7 t/m 9 september 2018

Bericht door f.walthuis »

Gisterenavond weer thuis gekomen.

Deze herfstrit was als van ouds weer heel gezellig met een groep van heel diverse mensen.
HDC=Heel Diverse Club? En allemaal gek op motorrijden.
Luxemburg was echt een openbaring: mooie glooiende uitstekende wegen met af en toe heel mooi haarspeldbochten.
Geen enkel probleem om volgend jaar weer naar dit gebied te gaan. Integendeel!!

Ook ik heb nu mijn grenzen weer wat verlegd: met wat oefenen en tips ben ik weer soepeler over al die kronkelwegen gaan rijden.
richtlijn is nog steeds: rijd je het tempo dat je aankan en al doende blijk je toch net wat meer aan te kunnen dan voorheen.

De doelen van de herfstrit: veel motorplezier, veel gezelligheid in de groep en aan het eind van de rit ieder weer zonder brokken thuis, zijn ook deze keer allemaal gehaald.
Wel nog even een aandachtspunt: gezien de lange afstanden op heen- en terugreis, zeker als je nog een stukje afwoont van het verzamelpunt, is het verstandig om te zorgen dat je goed fit bent voor je aan de herstrit begint.

De Deauco's hebben aan dit geslaagde festijn weer heel veel werk gehad.
Complimenten en hartelijk dank!!


Fred
Fred Walthuis
Castricum
zilveren Deauville NTV700 van 2008
Gebruikersavatar
De Deauco's
Bestuur Honda Deauville Club
Berichten: 1513
Lid geworden op: 26 aug 2013, 17:52

Re: Herfstrit 7 t/m 9 september 2018

Bericht door De Deauco's »

Wij ontvangen graag de gemaakte foto's om deze in ons fotoalbum te zetten.
Met vriendelijke groet,
De Deauco's


Wie wij zijn vind je hier

Afbeelding
Gebruikersavatar
HondaMaus
Honda NT650V
Berichten: 318
Lid geworden op: 04 jul 2013, 23:53
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: Herfstrit 7 t/m 9 september 2018

Bericht door HondaMaus »

Goedemorgen allemaal,
Ik ben gisterenavond ook weer heelhuids thuis aanbeland :D
Wat een heerlijk weekend geweest weer, eigenlijk vanaf het
moment dat ik van huis ging vrijdagochtend was het vakantie voor mij.
inde loop van de rit vrijdag helaas wel het regenpak moeten aantrekken,
maar die kon tegen het eind van de rit (na weer drooggereden te zijn)
weer uit. Waren wel wat later in het hotel dan gepland, maar niet minder gezellig.
Savonds gezellig met zijn allen gegeten en gedronken, ik kwam toen nog wel onder
de wandeling uit :apl
Ook dit jaar weer een paar nieuwe gezichten erbij, gezellig. Nog een paar jaar en we kunnen als HDC
een hotel voor onszelf boeken :tg


Zaterdag begonnen we natuurlijk met het ontbijt en het werd bij het begin van de
route al snel duidelijk dat het weer een stuk beter zou worden als de dag ervoor.
Wat een heerlijke dag en wat een schitterende route weer. Ongelooflijk veel gelachen en bochtjes gereden
(stepjes over het asfalt :tg)
zaterdag weer heel gezellig en helaas moest ik van Saskia :D savonds mee wandelen, was ook heel gezellig.

Zondag weer terug, ook weer mooi weer en een hele mooie route. Natuurlijk wederom heerlijk gelachen en gereden.

Bij het eindpunt nog even wat gedronken en daarna afscheid genomen van elkaar en op naar huis.
Nu in de tuin met een bak koffie nagenieten en dit stukje schrijven.

Ik wil de organisatie hartelijk bedanken voor dit heerlijke weekend,
De rest van de mensen wil ik bedanken voor de gezelligheid en het lachen.
Voorrijders bedankt voor het wijzen van de weg, achterrijders bedankt voor het sluiten van de rij.
Al met al heb ik een heerlijke minivakantie gehad.

Volgend jaar weer.
Tot snel :b
Ps. Ik ben al vrije dagen aan het blokken in mijn rooster :tg
:brrr :b :b
Gebruikersavatar
W Nesselaar
Honda ST1300
Berichten: 1023
Lid geworden op: 14 mei 2013, 19:19
Locatie: Maarssen

Re: Herfstrit 7 t/m 9 september 2018

Bericht door W Nesselaar »

Goedemiddag iedereen
Hier ook gisteren avond moe maar voldaan thuis gekomen.
En wat een heerlijk weekend was het toch :lol:
Voor ons alweer onze deerde herfst-rit maar de eerste met de Pan, mijn god van heerlijk om met deze machine door dit prachtige landschap te mogen rijden en met wat voor een gemak..... :tg

Vrijdag de eerste dag van het weekend op weg naar het hotel heel onverwachts toch een buitje regen op onze dak gekregen.
Maar natuurlijk na regen komt zonneschijn en ook zo gebeurde en na enkele kilometers waren we ook alweer zo goed als droog.
Na een voorproefje van de mooie omgeving zijn we uiteindelijk aan gekomen bij ons hotel na het inchecken even heerlijk bijkomen op onze kamer.
Na een heerlijke warme douche en een warme hap eten en een drankje heerlijk geslapen.

Zaterdag dag twee en een nieuwe groep met andere mensen om beter te leren kennen.
De dag begint een beetje heiig maar al heel gauw komt het zonnetje door en wat een prachtige dag is het geworden heerlijk gereden over mooie wegen met hier en daar en scherpe bocht..... :lol: heerlijk 8)
Tijdens de eerste korte stop zijn we nog verwend door een Luxemburgse bakker die met zijn rijdende verkoopwagen wel handel zag in een groep hongerige motorrijders.
Na de lunch nog even heerlijk genoten van de mooie route met zijn prachtige bochtjes......
En natuurlijk ook de mooie omgeving.
Na een dag heerlijk genieten van omgeving en bochtjes draaien is iedereen weer veilig aangekomen in het hotel.
Ook deze avond weer heerlijk gegeten en gedronken verder weer met diverse mensen een praatje kunnen maken.

En dan helaas alweer Zondag de laatste dag
Ook deze dag begint wat heiig, na een heerlijk ontbijt alles ingepakt en afgerekend.
Na het afdrogen van de motoren komt Cor er achter dat zijn achterband wel erg zacht is.....
Na deskundige diagnose bleek de band dus toch lek te zijn maar zoals het in deze club gaat samen uit samen thuis en werd de band vakkundig gerepareerd en kon uiteindelijk met iets vertraging de eerste groep vertrekken.
Ook deze dag wordt het weer een prachtige dag met volop zon.... 8)
Na weer wat heerlijke weggetje met prachtige haarspeldbochten gaan we na de lunch de grote weg op om even wat kilometers te maken.
Na een tanktop waar natuurlijk ook even tijd was voor een lekker kopje koffie of een ijsje gaat het laatste stukje naar Eindhoven ook snel voorbij.
Na een heerlijke kopje koffie en drankje wordt het tijd om van iedereen afscheid te nemen en aan de laatste kilometers naar huis te beginnen.

Iedereen bedankt voor het heerlijke weekend en de gezelligheid.
Voor en achter rijders bedankt en iedereen daar tussen.... :tg
Toercommissie voor de prachtige routes

Ps Margot had vrijdag nacht haar teen gestoten tegen de stoelpoot die vervolgens het weekend steeds blauwer werd :(
Maandag morgen dus maar even langs de dokter geweest en natuurlijk een door verwijzing naar het ziekenhuis voor een foto.
Uiteindelijk teen gebroken maar een mooie breuk dus verder geen probleem teen vast tepen aan de andere teen..... :tg

Grtjes Willem en Margot
Honda Pan-european ST1300

Afbeelding
Ruud Bakker
Honda ST1300
Berichten: 1012
Lid geworden op: 30 jan 2015, 13:53
Locatie: IJsselstein

Re: Herfstrit 7 t/m 9 september 2018

Bericht door Ruud Bakker »

Bovenstaand allemaal prachtige verhalen waar Betty en ik ons graag bij aansluiten: we hebben een prachtig weekend beleeft!
Sowieso was het geweldig dat jullie allemaal zoveel kilometers in de stromende regen hebben willen rijden op vrijdag om onze trouwdag te vieren; ik ben er nog helemaal emotioneel van :)
Dank aan iedereen die deze Herfstrit mogelijk hebben gemaakt!
Groeten, Ruud
Gebruikersavatar
Sjef Laboyrie
Honda Crossrunner
Berichten: 258
Lid geworden op: 28 apr 2010, 20:37
Locatie: IJsselstein (Ut)

Re: Herfstrit 7 t/m 9 september 2018

Bericht door Sjef Laboyrie »

Goedemiddag,
Wat een mooie verhalen allemaal en er is geen woord van gelogen. Ik heb ook heel veel genoten want alles was gewoon toppie. Goed eten en drinken, goed bed, goed weer, goede bochten en goede mensen, dus wat je nog meer. Iedereen bijna heelhuids thuis. Alleen Cor zijn band een gaatje maar dat is gemaakt. Margot wat minder, het beste met je teen hopelijk bakt hij weer mooi aan elkaar. Allemaal bedankt voor de fijne drie dagen. Wij gaan elkaar gauw weer zien. Groet Sjef :up
:brrr Honda VFR Crossrunner 800X
Gebruikersavatar
Kruimeltje
Yamaha FJR1300
Berichten: 985
Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:05
Locatie: Moordrecht

Re: Herfstrit 7 t/m 9 september 2018

Bericht door Kruimeltje »

Arminda en ik sluiten ons graag aan bij alle voorgaande mooie verhalen.
Het was voor Arminda de eerste keer dat ze mee ging, en voor mij de eerste keer dat ik iemand achterop had met de mooie bochten.
We hebben het alle twee onwijs naar ons zin gehad. We zijn er volgend jaar zeker weer bij.
Arminda heeft het geweldig gehad bij Frank achterop. Ze had een smile van oor tot oor, en ik heb ook weer even genoten van alleen op de motor met de bochten.
Deuco's, bedankt voor een onvergetelijk weekend.
HDC leden bedankt voor het lachen, want dat is er weer genoeg gedaan.
Stom hé, ik vind het gewoon lekker!!! :brrr
Sasfek
Honda ST1300
Berichten: 343
Lid geworden op: 26 okt 2013, 07:43
Locatie: IJsselstein (Ut)

Re: Herfstrit 7 t/m 9 september 2018

Bericht door Sasfek »

Wij zijn ook al.Lang weer thuis. Wat een geweldig weekend!
Super gezellige dagen met prachtige routes en prachtig mooi weer. Oké vrijdag iets minder mooi weer maar de pret was er niet minder om.
Dit was onze vijfde keer dat we mee gingen en ik hoop dat er nog vele gaan komen. Het hotel was top, het eten was heerlijk, de mensen gezellig en wat een mooie omgeving.
Ik heb ontzettend gelachen. Wat een lol kun je hebben om niks. :tg
Ik wil ook iedereen dit het weer mogelijk heeft gemaakt heel erg bedanken. Het was TOP!!!!!!!!
:apl :apl :apl
Groetjes Saskia
Afbeelding
Gebruikersavatar
HondaMaus
Honda NT650V
Berichten: 318
Lid geworden op: 04 jul 2013, 23:53
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: Herfstrit 7 t/m 9 september 2018

Bericht door HondaMaus »

Ik heb het tweede weekend van september 2019 alvast vrij :apl :apl :apl
Later deze week ook het derde weekend alvast vrijmaken :tg :tg :tg

Laat de hersftrit maar weer gepland worden :up :b :b
:brrr :b :b
Gebruikersavatar
W Nesselaar
Honda ST1300
Berichten: 1023
Lid geworden op: 14 mei 2013, 19:19
Locatie: Maarssen

Re: Herfstrit 7 t/m 9 september 2018

Bericht door W Nesselaar »

Nog wat foto`s onderweg gestuurd :tg
Honda Pan-european ST1300

Afbeelding
Gebruikersavatar
Frank
Honda ST1300
Berichten: 7266
Lid geworden op: 28 sep 2008, 20:33
Locatie: Strijen (NL)
Contacteer:

Re: Herfstrit 7 t/m 9 september 2018

Bericht door Frank »

Willem, ik denk dat jij het verkeerde bestand hebt gestuurd!!!!! :tg
Afbeelding

Een dag niet gereden, is een dag geen plezier gehad!
Gebruikersavatar
W Nesselaar
Honda ST1300
Berichten: 1023
Lid geworden op: 14 mei 2013, 19:19
Locatie: Maarssen

Re: Herfstrit 7 t/m 9 september 2018

Bericht door W Nesselaar »

Ohh :oo Sorry
Tweede kans :lol: :lol:
Honda Pan-european ST1300

Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Activiteiten 2018”