Accu is opgeladen.. (druppellader), echter bij contact hoor ik alleen rikketikketikke enzovoorts

Heeft zo'n ding ook een dynamo?

Thaaanks ...

. Had in november voor mijn Fazer een nieuwe Varta accu gekocht, aan de druppellader maar de motor wilde daarna  niet starten, ook alleen maar een startrelais wat tikte. Accu op capaciteit laten testen en bleek kapot te zijn. Uiteraard van de leverancier een nieuwe andere accu gekregen. Loopt en start nu als een raket.
 . Had in november voor mijn Fazer een nieuwe Varta accu gekocht, aan de druppellader maar de motor wilde daarna  niet starten, ook alleen maar een startrelais wat tikte. Accu op capaciteit laten testen en bleek kapot te zijn. Uiteraard van de leverancier een nieuwe andere accu gekregen. Loopt en start nu als een raket. 

proberen om te zien of dat lukt, of dat er inderdaad een nieuwe moet komen.
 proberen om te zien of dat lukt, of dat er inderdaad een nieuwe moet komen. ...riep er iemand?
 ...riep er iemand?  

Een uurtje aan het toeren geweest?Missy schreef:
Case closed..
Accu was gewoon kaduuk.. motor rechtstreeks aangesloten op auto-accu... starten als een speer..
Door laten meten bij Motoport.. hij gaf wel aan "vol" te zijn, maar de uitgave was veel te laag.
Nieuwe accu voor een HD hadden ze gelukkig op voorraad.. €119,95.. (ka-ching)
Ze zijn een uurtje aan het toeren geweest.... ging prima...
"ze" als in.. de eigenaresse van de Harley en 2 vrienden.XP-Rene schreef:
Een uurtje aan het toeren geweest?
Hoe dat zo?
Ik snap dat dat prima ging, en een ritje om de accu wat meer op te laden snap ik ook nog.
Maar een uur?