Gratis motorcheck
-
- Motorloos
Gratis motorcheck
Bericht van Motoport
===================
Genieten van de heerlijke herfstdagen op je motor?
Laat je motor nu bij MotoPort een gratis check ondergaan. Je weet dan zeker of je veilig op weg kunt deze herfst. In onze werkplaats wordt jouw motor op meer dan 50 relevante punten grondig gecheckt. En dat helemaal gratis. Na de controle ontvang je de checklist met daarop de punten die gecontroleerd zijn, zodat je precies weet wat de staat van je motor is.
Als je motor de check in de werkplaats ondergaat neem je een gratis kop koffie en heb je tijd om de kledingshop te bezoeken. Met de kledingcheque t.w.v. €25,-* die je ook nog eens van ons ontvangt bieden we je een mooie korting op de aankoop van een jack, broek, helm en/of handschoenen. Zo kun je in het najaar op en top op pad en genieten van de laatste zonnestralen. Maak dus snel een afspraak met een van de vestigingen van MotoPort bij jou in de buurt.
Klik hier voor de telefoonnummers
We wensen je ook dit najaar veel veilige kilometers!
Graag tot ziens!
MotoPort Nederland
info@motoport.nl
www.motoport.nl
*Geldig bij een minimale besteding van €200,-. Maximaal 1 bon per persoon.
Niet in combinatie met andere acties en/of aanbiedingen.
===================
===================
Genieten van de heerlijke herfstdagen op je motor?
Laat je motor nu bij MotoPort een gratis check ondergaan. Je weet dan zeker of je veilig op weg kunt deze herfst. In onze werkplaats wordt jouw motor op meer dan 50 relevante punten grondig gecheckt. En dat helemaal gratis. Na de controle ontvang je de checklist met daarop de punten die gecontroleerd zijn, zodat je precies weet wat de staat van je motor is.
Als je motor de check in de werkplaats ondergaat neem je een gratis kop koffie en heb je tijd om de kledingshop te bezoeken. Met de kledingcheque t.w.v. €25,-* die je ook nog eens van ons ontvangt bieden we je een mooie korting op de aankoop van een jack, broek, helm en/of handschoenen. Zo kun je in het najaar op en top op pad en genieten van de laatste zonnestralen. Maak dus snel een afspraak met een van de vestigingen van MotoPort bij jou in de buurt.
Klik hier voor de telefoonnummers
We wensen je ook dit najaar veel veilige kilometers!
Graag tot ziens!
MotoPort Nederland
info@motoport.nl
www.motoport.nl
*Geldig bij een minimale besteding van €200,-. Maximaal 1 bon per persoon.
Niet in combinatie met andere acties en/of aanbiedingen.
===================
Groetjes,
Ed
Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt
Ed
Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt

-
- BMW R1150RT
-
- BMW R1150RT
-
- Triumph Trophy SE
- Koen
- Honda Goldwing
Ben vanochtend vroeg in Breda langs geweest. de check duurde nog geen half uurtje en ik kreeg een keurig A4-tje met daarop alle punten die ze gecheckt hadden.
Mijn deauf is blijkbaar in topconditie: er was niets te vinden, alleen een opmerking dat over een tijdje de remschijf achter vervangen moet gaan worden en de uitlaat is lek op het aansluitpunt (maar da's volgens de monteur geen enkel probleem, hoeft niets aan gedaan te worden).
Mijn deauf is blijkbaar in topconditie: er was niets te vinden, alleen een opmerking dat over een tijdje de remschijf achter vervangen moet gaan worden en de uitlaat is lek op het aansluitpunt (maar da's volgens de monteur geen enkel probleem, hoeft niets aan gedaan te worden).
Grtz! Koen

- Koen
- Honda Goldwing
- Stephan
- Moto Guzzi Stelvio
Vanmorgen de gratis motorcheck bij Motoport Breda uit laten voeren. Alles werd gecontroleerd en ik kreeg daarna een rapportje op een A4'tje mee. Alles dik in orde natuurlijk. Maar ja, de motor is nog geen drie jaar oud, dus ik had ook niet anders verwacht. Op termijn (volgend seizoen of zo) moet ik wel gaan denken aan een nieuw achterbandje.
Leef en geniet nu, want het leven is geen generale repetitie. 

-
- BMW R1150RT
Vandaag is de green machine van mij bij Motoport Leek geweest voor de najaarscheck.
Het volgende resultaat kwam hieruit naar voren:
1 Nieuwe voorband
2 Nieuwe remblokken achter
Bovenstaande 2 punten zijn inmiddels uitgevoerd. De kosten van deze onderdelen + reparatie bedroegen €203,30
Verdere punten die in de nabije toekomst moeten worden nagekeken zijn:
1 Het afstellen of vervangen van de balhoofdlagers
2 Lagers of rubberen blokken?, gerelateerd met de achterwielvering. (ik weet niet meer precies wat.)
Het volgende resultaat kwam hieruit naar voren:
1 Nieuwe voorband
2 Nieuwe remblokken achter
Bovenstaande 2 punten zijn inmiddels uitgevoerd. De kosten van deze onderdelen + reparatie bedroegen €203,30
Verdere punten die in de nabije toekomst moeten worden nagekeken zijn:
1 Het afstellen of vervangen van de balhoofdlagers
2 Lagers of rubberen blokken?, gerelateerd met de achterwielvering. (ik weet niet meer precies wat.)
Time flies when I drive my Honda Deauville.
-
- BMW R1150RT
Henk Engberts schreef:Als ik een beetje hulp krijg aangeboden van iemand die wat meer technischer is aangelegd dan ikzelf, om dit klusje te klaren.CaveyH schreef:Dan heb je dus gelijk wat op je verlanglijstje voor de techniekdag 2011 Henk
Ik ga binnenkort proberen mijn balhoofdlager zelf te vervangen, ik ben benieuwd.
Vanmorgen bij Motoport Veldhoven de gratis najaars-check laten doen. Werd zorgvuldig en uitgebreid gedaan. Men is er 40 minuten mee bezig geweest. Uitgebreid rapport meegekregen. Motor is helemaal in orde. Advies voor eerstvolgende vervangingsonderdelen: remblokken rondom over ongeveer 3000 kilometer. De koffie was ook prima. En in de grote motorzaak is heel veel moois te zien, zodat je je niet verveelt.
Goeie actie!
(Met dank voor de oorspronkelijke tip op dit forum.)
Goeie actie!
(Met dank voor de oorspronkelijke tip op dit forum.)

- Stephan
- Moto Guzzi Stelvio
Re: Gratis motorcheck
Zojuist weer een mailtje van Motoport gehad voor de najaarscheck 2011 (gratis). Meteen een afspraak gemaakt. 

Leef en geniet nu, want het leven is geen generale repetitie. 

-
- BMW R1150RT
Deze heb ik ook gekregen, zal binnenkort ook even een afspraak maken.
Goed idee, ik zal ook eens even op de site van Motoport gaan kijken. 

- Koen
- Honda Goldwing
-
- Honda ST1300
- Contacteer:
Henk,
Heb je nog € 25,00 korting gekregen op je helm?
Mijn motor heeft een paar weken geleden een beurt gehad bij Motoport. Ik moet een keer een nieuwe helm en als ik er geen 25 euri korting extra op krijg is het niet interessant voor mij.

Heb je nog € 25,00 korting gekregen op je helm?
Mijn motor heeft een paar weken geleden een beurt gehad bij Motoport. Ik moet een keer een nieuwe helm en als ik er geen 25 euri korting extra op krijg is het niet interessant voor mij.

Honda ST1300. Het is een blauwe
Daarvoor Yamaha XV535 crème
Yamaha Diversion 700 rood
Honda Deauville 650 grijs
Honda Deauville 700 grijs
Daarvoor Yamaha XV535 crème
Yamaha Diversion 700 rood
Honda Deauville 650 grijs
Honda Deauville 700 grijs
- Hans van D
- Motorloos
Inderdaad een goede tip. Heb een afspraak staan voor zaterdagochtend.
Mocht er iets uitkomen, kan dat volgende week gelijk gebeuren met het schoonmaken van de voorremblokken (lopen wat aan, vermoedelijk vuil).
Mocht er iets uitkomen, kan dat volgende week gelijk gebeuren met het schoonmaken van de voorremblokken (lopen wat aan, vermoedelijk vuil).
Groeten,
Hans
Ik reed op een groene NT650V van 2002.
Hans
Ik reed op een groene NT650V van 2002.
-
- BMW R1150RT
Afgelopen zaterdag (10-09-2011) bij Motoport Leek geweest, met als doel een afspraak te maken voor de najaarscheck. Door een winkelbediende werd ik doorverwezen naar de werkplaats, waar de monteur mij te woord stond, en hij melde dat ze er tijd voor hadden om deze gelijk uit te voeren. Een formuliertje halen bij de winkelbediende. Na ongeveer een 30 a 45 minuten was de inspectie aan de motor weer klaar, en werd er gemeld dat mijn Deauville in tip top vorm is.