Amerikaanse actie op de Nederlandse wegen

Lekker kletsen over allerlei onderwerpen en ook over motor rijden
Plaats reactie
BertG

Amerikaanse actie op de Nederlandse wegen

Bericht door BertG »

Een blik in de keuken van...

http://www.youtube.com/watch?v=XTXHAp-tRbo" opent="in(nieuw);venster;

Fascinerend om te horen hoe rustig iedereen blijft communiceren over de mobilofoon terwijl de adrenaline waarschijnlijk uit hun oren spuit.

En de verkeersdienst (in de (snellere) Volvo) bij aankomst dàt gaat doen wat nog moet gebeuren en waar nog geen tijd voor was:
het afschermen met hun voertuig van de ongevalslocatie zodat e.e.a. veiliger wordt.

Ondertussen wordt de (beschonken) bestuurder (welke niet meer in bezit was van een geldig rijbewijs)
uit zijn auto gehaald en aangehouden door de bemanning van het surveillancevoertuig (Transporter).
Cor
Honda ST1300
Contacteer:

Re: Amerikaanse actie op de Nederlandse wegen

Bericht door Cor »

:shock: Je zal er maar rijden op je motorfiets, of ander vervoersmiddel.
:b
Honda ST1300. Het is een blauwe
Daarvoor Yamaha XV535 crème
Yamaha Diversion 700 rood
Honda Deauville 650 grijs
Honda Deauville 700 grijs
MrRiP
Harley Davidson Sport Glide

Bericht door MrRiP »

ik vind het een geoede actie van direcht uitschakelen voor dat er gewonden of erger vallen ze mogen van mijn wel eens vaker harder optreden tegen wegmisbruikers :up
Ik kan nu 2x lid worden van de HDC 😜👍
stxrider

Bericht door stxrider »

Het :uh verbaasd mij nog steeds dat de politieauto niet meer voorzieningen hebben zoals een bullbar aan de voorkant.
roelof
Honda NT700V

Bericht door roelof »

vond het wel een hoog gehalte wegmisbruikers hebben!! ambieert bert een baan bij de omroep? :tg
science flies you to the moon.
religion flies you into buildings!!
a deauville doesn´t fly!! but takes you to manny places!!
BertG

Bericht door BertG »

stxrider schreef:Het :uh verbaasd mij nog steeds dat de politieauto niet meer voorzieningen hebben zoals een bullbar aan de voorkant.
Officieel is rammen not done als stop-maatregel bij de Nederlandse politie.
Echter aangezien het risico te groot was om deze bestuurder te laten (gaan spook-)rijden was het hier proportioneel.
Bovendien was de uitvoering perfect gedaan, naar de goede kant en meteen klem gezet.

Voorts zijn bull-bars op de voorkant eerder een risico dan een oplossing.
Ze zijn dodelijk voor fietsers en voetgangers.

Als ik me niet vergis worden nieuwe auto's (typegoedkeuring) met bull-bars niet meer toegelaten door de RDW.
Metalen bull-bars zijn zwaar en die Transporters zitten met alle materialen aan boord al bijna aan de 3500 kg grens.
bslefevre

Bericht door bslefevre »

BertG schreef:Als ik me niet vergis worden nieuwe auto's (typegoedkeuring) met bull-bars niet meer toegelaten door de RDW.
Metalen bull-bars zijn zwaar en die Transporters zitten met alle materialen aan boord al bijna aan de 3500 kg grens.
Je hebt helemaal gelijk, deze zijn verboden i.v.m. dodelijke ongelukken hiermee.
Volgens mij zijn ze ook voor de vrachtwaggels verboden, paar jaar geleden moesten we er een zooi demonteren.

Daarbij kunnen die Transporter busjes wel tegen een stootje haha, kun je ook goed zien op de foto's an't end van het filmpje! :b
Plaats reactie

Terug naar “Praatcafe”