Louis Müller in Bitburg (Eiffel, Dld)

Vragen en antwoorden over motorhotels, motorcampings etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jaap
BMW R1200RT
Berichten: 380
Lid geworden op: 04 okt 2017, 21:23
Locatie: Aalten

Louis Müller in Bitburg (Eiffel, Dld)

Bericht door Jaap »

https://www.hotel-louis-mueller.com/#/

Hotel dichtbij het centrum van Bitburg, vlak naast de brouwerij met dezelfde naam.
Hier vandaan ben je vrij snel in Luxemburg, waar je prachtig kunt rijden.

Louis Müller heeft meerdere locaties in de stad, wij werden in het City Hotel aan de Römermauer geplaatst.
Laat je niet foppen door de prachtige foto's op de site: zo is het City Hotel echt niet.

Er was ons op de site een overdekte stalling (met mogelijkheid tot kleine reparaties) beloofd, maar daar bleek geen sprake van te zijn; we moesten buiten parkeren. Weliswaar achter het hotel, buiten het zicht van de straat, maar toch.
Het hotel bestaat uit een slaapgebouw en een eetgebouw, die zo'n 50 meter bij elkaar vandaan staan.
Het kwam op ons allemaal een beetje verouderd over. De bedden waren prima, maar hadden waardeloze zachte kussens.
Het eten was goed. Je kunt na het eten opschuiven naar het café om een biertje te drinken.
Wij waren daar van zaterdag tot maandag, en dan is er twee dagen niets te doen in de stad.
Wij waren - inclusief ontbijt en diner - ongeveer 100 euro pppn kwijt
Voor ons een typisch geval van "één keer, maar de volgende keer bedanken we voor de eer".
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
Gebruikersavatar
JoopH
Honda GL 1800
Berichten: 517
Lid geworden op: 16 okt 2014, 10:14
Locatie: Wierden

Re: Louis Müller in Bitburg (Eiffel, Dld)

Bericht door JoopH »

Ik heb daar ook geprobeerd te boeken, maar ik hou er niet van dat je de ‘halve’ stad door moet om te kunnen ontbijten, en daarna weer terug. Gelukkig was de communicatie waardeloos, zodat ik wat anders gezocht heb.
Gas d'r bie! Vake buj te bange!
Gebruikersavatar
Daniël
Honda NT700VA
Berichten: 120
Lid geworden op: 11 dec 2022, 08:39
Locatie: Hoorn

Re: Louis Müller in Bitburg (Eiffel, Dld)

Bericht door Daniël »

Kan je beter doorrijden naar de Biersdorf am See, das ook nabij Bitburg maar veel meer keuze in accomodatie.
Plaats reactie

Terug naar “Motorhotels, motorcampings etc.”