Nieuws van het bestuur
- De Deauco's
- Bestuur Honda Deauville Club
Nieuws van het bestuur
Geacht forumlid of HDC-lid,
Wij hebben er in de laatste HDC-magazines al over geschreven. Er gaat het nodige veranderen op het gebied van het lidmaatschap van de Honda Deauvile Club, de clubpas, de toegang tot het forum en deelname aan onze activiteiten.
Lidmaatschap HDC
Alle huidige lidmaatschappen lopen af op 31 december 2013.
Met ingang van 1 januari 2014 geldt voor het lidmaatschap HDC een tarief van € 3,00 .
Ben je nog geen lid dan kun je een nieuw lidmaatschap aanvragen. Ben je al lid dan kun je jouw lidmaatschap verlengen.
Het aanvragen of verlengen van het lidmaatschap kun je hier:
http://www.honda-deauville.nl/forum/php ... =67&t=1501" opent="in(nieuw);venster;
De Clubpas
Met ingang van 1 januari 2014 geldt voor de clubpas een tarief van € 2,00 . De clubpas is geldig tot 1 januari 2015.
Het aanvragen van een clubpas kun je hier:
http://www.honda-deauville.nl/forum/php ... =67&t=1501" opent="in(nieuw);venster;
Heb je al een clubpas met een geldigheid tot in 2014 of 2015 dan blijft deze gewoon geldig.
Toegang tot het forum
Sommige onderdelen van het forum zullen alleen toegankelijk worden voor HDC-leden. Dat geldt bij voorbeeld voor het gedeelte over techniek. Wil je optimaal gebruik blijven maken van het forum, dan zul je lid van de HDC moeten zijn of worden.
Invoering van gewijzigde toegang tot het forum vindt geleidelijk plaats in de periode tot 1 januari 2014
HDC-activiteiten
Met ingang van 2014 is deelname aan onze activiteiten alleen mogelijk voor HDC-leden. Wil je bij voorbeeld een toerrit meerijden of de techniekdag bezoeken dan zul je lid moeten zijn van de HDC
Bijdrage rijden toerritten
De bijdrage van € 2,00 komt met ingang van 2014 te vervallen. Het blijft wel mogelijk introducés mee te nemen. Deze moeten vooraf bij de organisatie van de rit aangemeld worden. Introducés dienen € 2,00 te betalen.
Wij hebben er in de laatste HDC-magazines al over geschreven. Er gaat het nodige veranderen op het gebied van het lidmaatschap van de Honda Deauvile Club, de clubpas, de toegang tot het forum en deelname aan onze activiteiten.
Lidmaatschap HDC
Alle huidige lidmaatschappen lopen af op 31 december 2013.
Met ingang van 1 januari 2014 geldt voor het lidmaatschap HDC een tarief van € 3,00 .
Ben je nog geen lid dan kun je een nieuw lidmaatschap aanvragen. Ben je al lid dan kun je jouw lidmaatschap verlengen.
Het aanvragen of verlengen van het lidmaatschap kun je hier:
De Clubpas
Met ingang van 1 januari 2014 geldt voor de clubpas een tarief van € 2,00 . De clubpas is geldig tot 1 januari 2015.
Het aanvragen van een clubpas kun je hier:
Heb je al een clubpas met een geldigheid tot in 2014 of 2015 dan blijft deze gewoon geldig.
Toegang tot het forum
Sommige onderdelen van het forum zullen alleen toegankelijk worden voor HDC-leden. Dat geldt bij voorbeeld voor het gedeelte over techniek. Wil je optimaal gebruik blijven maken van het forum, dan zul je lid van de HDC moeten zijn of worden.
Invoering van gewijzigde toegang tot het forum vindt geleidelijk plaats in de periode tot 1 januari 2014
HDC-activiteiten
Met ingang van 2014 is deelname aan onze activiteiten alleen mogelijk voor HDC-leden. Wil je bij voorbeeld een toerrit meerijden of de techniekdag bezoeken dan zul je lid moeten zijn van de HDC
Bijdrage rijden toerritten
De bijdrage van € 2,00 komt met ingang van 2014 te vervallen. Het blijft wel mogelijk introducés mee te nemen. Deze moeten vooraf bij de organisatie van de rit aangemeld worden. Introducés dienen € 2,00 te betalen.
- Koen
- Honda Goldwing
Re: Nieuws van het bestuur
Mijn vijf eurootjes zijn onderweg, kan er maar beter op tijd bij zijn voor 2014, voordat de clubpassen uitverkocht zijn 

Grtz! Koen

-
- Honda ST1300
De mijne ook. Het duurde iets langer want ik moest eerst even sparen! 

Na ruim een jaar zeer tevreden op m'n Deauville gereden,
ga ik nu fluitend door het leven op m'n Pan.
ga ik nu fluitend door het leven op m'n Pan.
-
- BMW R1150RT
Lidmaatschap HDC, inclusief clubpas nieuwe stijl aangevraagd. De €5,00 is ook overgeboekt naar de Stichting de Deauco's.
Laatst gewijzigd door Henk Engberts op 28 sep 2013, 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Time flies when I drive my Honda Deauville.
- lexter
Beste Deauco's,
Is het ook mogelijk om op de a.s. tourrit, alles voor elkaar te maken? v.w.b. het lidmaatschap?
Dus zondag bijvoorbeeld vóór de tourrit in Zwolle.
Groet,
Alex
Is het ook mogelijk om op de a.s. tourrit, alles voor elkaar te maken? v.w.b. het lidmaatschap?
Dus zondag bijvoorbeeld vóór de tourrit in Zwolle.
Groet,
Alex
12-03-2021 Black Gloss - 2009 Honda NT 700 V Deauville
16-10-2024 Black Gloss - 2020 Honda Forza 300
'Four wheels move the body.....Two wheels move the soul....'
- Geert
- Honda CBF600S
Alex,
Je kunt het beste het formulier op ons forum invullen.
Administratief is dat het beste.
Je kunt het beste het formulier op ons forum invullen.
Administratief is dat het beste.
Groetjes
Geert
& Marian
Geert

-
- Motorloos
Sterker nog...
Alex,
dat is niet mogelijk. Je dient het aanvraagformulier in te vullen en te betalen zoals is opgegeven.
Alex,
dat is niet mogelijk. Je dient het aanvraagformulier in te vullen en te betalen zoals is opgegeven.
Groetjes,
Ed
Spreuk: Geloof niet alles wat je denkt
Ed

Zag het al aan komen. Eerst de wijzigingen op het forum en nu bijna verplicht zijn lid te worden anders kun je het een en ander niet.
Uit principe doe ik dit niet, het moet geen moeten zijn!
Uit principe doe ik dit niet, het moet geen moeten zijn!
Laatst gewijzigd door WilcoD op 06 dec 2013, 08:26, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Motorloos
Wilco,
de keuze heb je zelf. Er is geen sprake van moeten. Wel is het zo dat het in stand houden van het forum geld kost. Die rekeningen moeten wel betaald worden. We hebben als bestuur besloten dat het fair is om alleen die mensen volledige toegang tot het forum te verlenen die ook bereid zijn om het bedrag van € 3 te betalen.
de keuze heb je zelf. Er is geen sprake van moeten. Wel is het zo dat het in stand houden van het forum geld kost. Die rekeningen moeten wel betaald worden. We hebben als bestuur besloten dat het fair is om alleen die mensen volledige toegang tot het forum te verlenen die ook bereid zijn om het bedrag van € 3 te betalen.
Groetjes,
Ed
Ed

Begrijp ook de kant van HDC wel hoor, alles kost geld en dat moet ergens vandaan komen.
Ik vind het zelf wat jammer dat het forum beperkt word.
Ben geen actief HDC lid omdat ik niet kon toeren vanwege de gezondheid maar wel graag op het forum kwam.
Helaas mag ik nu vanwege de gezondheid helemaal geen motor meer rijden en moet mijn mooie NT 700 verkopen,
maar wil wel nog een beetje met het Deauville gebeuren bezig blijven, ga het erg missen.
Ben geen actief HDC lid omdat ik niet kon toeren vanwege de gezondheid maar wel graag op het forum kwam.
Helaas mag ik nu vanwege de gezondheid helemaal geen motor meer rijden en moet mijn mooie NT 700 verkopen,
maar wil wel nog een beetje met het Deauville gebeuren bezig blijven, ga het erg missen.
- Frank
- Honda ST1300
- Contacteer:
Beste Wilco,
Vervelend te horen dat motor rijden niet meer mag vanwege jouw gezondheid.
Veel succes met de gezondheid.
Vervelend te horen dat motor rijden niet meer mag vanwege jouw gezondheid.
Veel succes met de gezondheid.

Een dag niet gereden, is een dag geen plezier gehad!
Hmmm, wel jammer dat introducés wel moeten betalen om deel te nemen aan toerritten.
Als ik ga rijden in het weekend dan is dat bijna altijd met een aantal vrienden mee, maar ik denk niet dat zij willen betalen om te mogen toeren
Moet je als lid trouwens per sé met een Honda Deauville komen? Ik toer meestal niet met mijn woon-werk fiets namelijk.
Als ik ga rijden in het weekend dan is dat bijna altijd met een aantal vrienden mee, maar ik denk niet dat zij willen betalen om te mogen toeren

Moet je als lid trouwens per sé met een Honda Deauville komen? Ik toer meestal niet met mijn woon-werk fiets namelijk.

- Frank
- Honda ST1300
- Contacteer:
Nee elk type motor is welkom.
En wat betreft jouw vrienden, die missen dan wat!!!! 

Een dag niet gereden, is een dag geen plezier gehad!
- Marcel
- Honda NT700VA
- Contacteer:
Ach, en voor € 2,= (twee euro!) heb je een hele dag pret en rij je een mooie route met gezellige mensen.
Allicht waard om een keer te proberen.
Allicht waard om een keer te proberen.
Bij vlagen ben ik geniaal, maar meestal is het windstil...
- lexter
Vandaag alle benodigde gegevens opgegeven....
Was het al bijna vergeten....ik wist dat ik nog iets moest doen.......
Op naar een toer-rijk en gezond 2014......allemaal
Allen alvast een goede jaarwisseling toegewenst!
Groet,
Alex

Was het al bijna vergeten....ik wist dat ik nog iets moest doen.......

Op naar een toer-rijk en gezond 2014......allemaal

Allen alvast een goede jaarwisseling toegewenst!
Groet,
Alex
12-03-2021 Black Gloss - 2009 Honda NT 700 V Deauville
- Frank
- Honda ST1300
- Contacteer:
-
- Motorloos
Wilco, het is al vaker geschrevenWilcoD schreef:Begrijp ook de kant van HDC wel hoor, alles kost geld en dat moet ergens vandaan komen.

Voor slechts 3 euro kun je een heel jaar volledig van het forum gebruik maken.
Dat is 0,8219 eurocent per dag.
Groetjes,
Ed
Ed