http://www.topspeed.com/cars/others/201 ... 36645.html" opent="in(nieuw);venster;
onthoud de naam LITS motor, gaan we zeker nog wat van horen in de nabije toekomst.
Hierover is nu al veel te vinden op google.
Het meten zal het probleem niet zijn.Don schreef:Dat slalommen is met de huidige computertechnologie dat wel op te lossen denk ik. (Hoop ik)
Huidige Motormanagementsystemen meten de zaak al duizend keer per seconde door voor schone uitlaatgassen en een zuinig verbruik. Ook bij ABS en traction control worden er giga hoeveelheid metingen verricht. Dus iets dergelijks kunnen ze ook wel voor de gyroscopen ontwikkelen.
Bedoel je hiermee te zeggen dat een driewieler niet kan omvallen ?Henk Engberts schreef:Google maar eens naar Honda EZS GL1800 Tranquille Dit is een reversetrike. Hier is een Honda Goldwing 1800 als basis gebruikt. In het blad motoplus nr 20 van 18 oktober 2012 kwam en las ik hier een artikel over.
Karin had het na 3 keer gezien met haar Do-Viel. 2 maal tijdens een vakantie in Italië op een pas en de laatste keer toen we uit Friesland kwamen en op 500 meter van huis.Gustaf Larson schreef:Niet vallende fiets; is wat voor mij![]()
Ik sta op 5.
Volgens mij wilde ze gewoon altijd al een PanRonalT schreef:Karin had het na 3 keer gezien met haar Do-Viel. 2 maal tijdens een vakantie in Italië op een pas en de laatste keer toen we uit Friesland kwamen en op 500 meter van huis.
Dus dat wasDeauville.
Nu rijdt ze een PAN 1300 en die geeft haar het gevoel dat ie niet om kan vallen.
....is erg duur. Mijn GW verbruikt 1 liter op 17 kilometer. Dat is circa 1,70 voor 17 kilometer. Dus dat is 10 cent voor 1 kilometer. 1 dollar is 75 cent.m@rcel schreef:Aan de andere kant slecht 1$ per gereden kilometer aan stroomverbruik....
even door Google translate gehaald en dan staat er "Der geschätzte Preis der Fahrt 200 Meilen an Bord der C-1 ist weniger als 1 $."The estimated price of driving 200 miles on board the C-1 is less than $1.
Zeg dat wel ja. Google Translate kan ook gewoon Engels-Nederlands vertalen hoor, hoeft niet naar Duits zodat je er zelf nog een draai aan moet gevenRonalT schreef:Phoe wat kan ik moeilijk doen